Annons:
Etikettövrigt
Läst 690 ggr
Vilsocka
2017-07-15 21:13

Vad lyssnar ni på?

Vad brukar ni lyssna på när ni spelar Sims? 🎧

Annons:
AilyAdams
2017-07-15 21:20
#1

Lite olika. TV:n har varit igång med anime hela helgen så har lyssnat på det. 😃

 **************************
Heter det De eller Dem?

Lia
2017-07-15 21:32
#2

Katy Perry och Demi Lovato på stereon ^^

Mitchika
2017-07-15 23:06
#3

Extremt blandat vad jag lyssnar på, om jag ska vara ärlig. Oftast är det någon video eller film på i bakgrunden då jag gillar att höra sånt i bakgrunden, men ibland kör jag med musik för att variera. 

I vissa fall kan YouTube få välja åt mig. Det vill säga, jag startar en låt jag gillar och låter sedan autoplay spela vidare på vad det än blir. 🙂

Det finns dock en familj som jag alltid lyssnar på en och samma låt till när jag spelar och jag kommer inte för mitt LIV ihåg hur jag hittade den låten och varför jag började spela den, men det är familjen Wolfs "officiella" låt i Matriarch VS Patriarch-utmaningen. 🤦‍♂️

Varje gång jag spelar den familjen måste jag lyssna på låten minst 10 gånger eller så under spelandet. 

Annars har jag nog inte riktigt något Sims-musik vad jag kan minnas, men mitt minne är ganska trasigt nu för tiden så jag kan ha fel. 🤔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vrilen
2017-07-16 00:01
#4

Brukar oftast bli nightcore, väljer en bra låt och låter sen Youtube ha makten xD

Ibland blir det även lite Levlingshäng med Haley Rainstorm, funkar finfin till sims även fast hon spelar sso :) Sen sitter jag ofta i samtal på skype med mina vänner så oftast behövs det inget, eller snarare så är det ingen ide att sätta på något och lyssna på för man kommer ändå inte höra det.

Williams mamma
2017-07-16 12:35
#5

brukar oftast bli en spellista eller Shawn Mendes, han ärju grym

Upp till toppen
Annons: