Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1082 ggr
Mitchika
8/1/17, 11:19 PM

Månadens Utmaning Augusti 2017 "Tonårstrots"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Juli skippades på grund av att jag hade mycket i verkliga livet som gjorde att jag inte orkade med, men här drar vi igång igen i augusti! Det kan bli uppehåll vissa månader, men jag ska göra mitt bästa för att se till att vi får upp en utmaning i månaden. 😃

Den här månadens tema är: "Tonårstrots" 

Som vanligt är temat väldigt öppet och fritt för tolkning, men det jag tänkte mig är väl trotsiga och rebellerande tonåringar! Jag menar, det är klart att tonåringar trotsar, går emot sina föräldrar och trotsar systemet, eller hur? 😃

Vad har dina tonåringar gjort för att trotsa, bråka med föräldrarna eller helt enkelt bara släppt loss och levt livet vilt och galet? Bråk med föräldrarna? Vilda fester när vårdnadshavarna inte är hemma? Smyger ut mitt i natten och blir hemkörda av polisen? Vem är den "värsta" tonårssimmen vi har på sajten? Posta på med era bidrag! Skrattar

Skriv gärna en liten text till ditt bidrag och berätta lite om den och simmarna på bilden. Det finns ingen begränsning på antalet ord den här gången, men det är fortfarande ingen skrivtävling. Skrattar

Precis som förra månaden har vi inga begränsningar på antalet bidrag du får posta. Glad

Utmaningen slutar den 31:a augusti och därefter har vi en liten omröstning om vilket bidrag som vinner. Det vinnande bidraget kommer visas på sajtens framsida i form av en vinnande artikel under en period! Det är mestadels äran du vinner, men skulle det önskas så kommer en månads iFokus Insider skänkas till vinnaren också. Blomma

Lycka till och trevligt simmande! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Williams mamma
8/3/17, 2:30 PM
#1

Kan det vara sims 4??

Williams mamma
8/3/17, 2:31 PM
#2

Dags att börja få bra bilder nu då

Mitchika
8/3/17, 2:33 PM
#3

#1 Alla Sims-spel där tonåringar finns med är godkända! 😃

Jag plockar bara demonstrationsbilder från mitt eget bibliotek av screenshots för att illustrera månadens tema, oavsett vilket The Sims-spel det är. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Williams mamma
8/3/17, 2:36 PM
#4

#3 Tack fr snabbt svar.Ska fixa fram ngn bild nu då.

Williams mamma
8/3/17, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här är tvillingsyskona Matt och Matty Juarez, dom har haften väldigt dålig uppväxt deras pappa har suttit i fängelse och gjort slut med deras mamma Kenya.

Här är tvillingarna iallafall. Dom är uppe hela natten och bryter mot utegångsförbud, leker med elden och skriker åt sin mamma.

Oj då!!

Mitchika
8/3/17, 3:05 PM
#6

#5 En bild per bidrag. Du får antingen välja en av dom och sedan posta om ditt bidrag eller posta båda bilderna i två separata bidrag för att det ska räknas! 🙂

Superfina bilder, för övrigt! 😃👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Williams mamma
8/3/17, 3:20 PM
#7

#5 Så tack!

Mitchika
8/3/17, 4:04 PM
#8

#7 Perfekt! 👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
8/31/17, 8:27 PM
#9

Utmaningen är nästan slut nu, men jag tänkte försöka bidra med ett par bidrag själv innan midnatt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
8/31/17, 8:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det här är en av mina absoluta favorithändelser i The Sims 2 med en av mina absoluta favoritsimmar vid namn Em. 

Hon är en tonåring som älskar att bryta mot reglerna och smita iväg och göra roliga saker med sin bästa vän Lance. Smyga ut mitt i natten är något av det bästa hon vet och hon har blivit hemkörd av polisen mer än en gång. 

Den här kvällen när hon var på väg att smyga ut med Lance återigen så upptäckte hennes pappa henne, men det var försent! Hon hann rusa in i bilen som Lance väntade i, sa åt Lance att trycka plattan i mattan och dom drog därifrån och lämnade Ems pappa i dammet och förtvivlan. 😃

Första gången jag sett en förälder misslyckas med att stoppa sin tonåring från att smyga ut!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Namiko
8/31/17, 9:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Ofelia är, uhm, Ofelia :P Hennes trots började långt innan tonåren och det blev inte bättre av att pappa Liam hade inställningen att hon inte kunde göra något fel och därmed gjorde mer för att uppmuntra henne än att få stopp på henne. Men vad gör man när ens pappa är en världsberömd rockstjärna och man är fast hemma med tråkiga mamma större delen av tiden? Man hittar på vad man kan för att liva upp tillvaron. I en liten stad som Appaloosa Plains så innebär det ibland att överraska grannarna med "presenter" i brinnande påsar.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Namiko
8/31/17, 9:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

En till bild, skyll på Mitchika för det :P

Vissa tycker att tonåringar är för gamla för att tigga godis på Halloween, men det tycker inte Ofelia. Man måste bara vara tillräckligt övertygande. Hockeymask och ett tonläge som inte lämnar något tvivel om att godis är det rätta valet av "bus eller godis" medan man trycker upp sin pumpa i ansiktet på den som öppnar dörren har visat sig vara väldigt effektivt. Självklart finns det inget som hindrar Ofelia från att kasta några ägg ändå innan hon går vidare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
8/31/17, 9:16 PM
#13

#12 YAY! Jag älskar den bilden! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
AilyAdams
9/1/17, 12:58 PM
#14

#12 Haha… Underbar. Jason FTW!! 😃

 **************************
Heter det De eller Dem?

Mitchika
9/1/17, 3:36 PM
#15

Tråden låses inför omröstningen! 😃

Jag är lite slutkörd och mår ganska kasst, men jag ska försöka få upp omröstningstråden och septembers utmaning lite senare under kvällen.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: