Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 994 ggr
Supercoolninja
8/1/17, 11:29 PM

TS3 Quarterback´s stuteri

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej! efter ett uppehåll från sims har jag nu en dator att spela på, och eftersom att jag är total hästnörd så blev det såklart stuteri :D 

Jag har inriktat mig på Quarter och Painthästar, men det kan komma att dyka upp någon Appaloosa.  Stuteriet ägs och drivs av Sofia och hennes man Felix. Tillsammans har den två barn, Wilda och William. Sofia jobbar som superspion och Felix som austronaut. Stuteriet har dem för skojs skull och dem tjänar lite extra på dem härliga fölen :) tanken är att även en hemsida ska upp inom kort! Där kommer det finnas info om hästarna och även dyka upp info om vilka som är till salu!

Stuteriet går under namnet Quarterback och för tillfälle har vi två ston och två hingstar. Dags att presentera dem!

Quarterback´s I Am Ice
F. 2011
Izzy som hon kallas är cremello till färgen, hon tävlar i höga klasser i kapplöpning och presterar bra. Hon är bemästrad i både hopp och kapplöpning vilket gör henne till en fantastisk märr. I framtiden hoppas vi på många fina föl. 

Quarterback´s One Sweet Day
F. 2013
Sweet är ganska ny på gården och har en del hoppträning kvar att göra.  Hon är ljust grå med en svart ål längs ryggen och isblåa ögon. Hon är väldigt ambitiös och gör alltid sitt bästa. 

Quarterback´s HeyHowYaDoin

F. 2015
Yatzy är en fuxhingst med hjärtat på rätt ställe. Än är han ung men jag har så stora förhoppningar för honom. 

Quarterback´s Rodeo Champion
F. 2006
Champ är en hingst som vet reglerna. Han har hängt med länge, men han har aldrig riktigt gillat att tävla och har därför bara tävlats 2 gånger.  Förmodligen kommer Champ att säljas senare! 

Så häng med! :D

Annons:
Lizelda
8/2/17, 1:29 PM
#1

Följer :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Supercoolninja
8/3/17, 9:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#2

Första fölet är fött! Tyvärr hann jag inte ta några bilder på henne som föl… 
Jag skulle ha skrivit här igår men det var oväder och åska från kl.12 till kl.23 så det gick inte :/

I Am Sensational
F. 2017-08-02
E. Rodeo Champion U. I Am Ice 

Så himla vacker! I framtiden kommer hon nog bli tillsalu, men det efter att jag tagit något föl efter henne :)

Supercoolninja
8/3/17, 1:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Hästarna njuter av vintern!

Upp till toppen
Annons: