Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 4963 ggr
[Tismon]
8/27/17, 1:34 PM

Sims 4 tomter

Började nyss spela sims 4 och är super besviken på att man inte kan adda fler tomter. Mycket som jag tyckte om med the sims är byggandet av hus och inredning, vilket är super i fyran. Men jag vill inte behöva ta bort en massa hus för att bygga fler, detta är sjukt frustrerande. Vet ni om det finns någon mod som gör så att man kan adda tomma tomter utan att behöva förstöra andra hus och tomter? För även om man tar bort "pre-existing" hus och göra egna kommer man till slut även behöva ta bort sina egna hus för att få plats med fler. Attbehöva skapa en massa olika världar är bara jobbigt, jag kan inte hålla koll på vilken värld som är vilken.

Annons:
Mitchika
8/27/17, 1:39 PM
#1

Nej, det finns inga mods för det, tyvärr. Inte vad jag känner till eller har hittat. 😕

Har du kikat i Newcrest, dock? Det är en helt tom värld med bara massa tomma tomter som väntar på att förvandlas till den egendesignade stad. 🙂

Det enklaste sättet om du vill ha en massa utrymme att bygga på är att starta en speciell sparfil för det, riva alla färdigbyggda hus i dom kvarter/världar du har och sedan bygga eget. 

Annars går det jättelätt att spara husen och tomterna du bygger till ditt eget galleri om du behöver riva egna tomter för att få plats med nytt. Då finns dom kvar för dig att använda närhelst du vill eller känner för i vilken sparfil som helst. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
8/27/17, 3:34 PM
#2

#0 Om du startar nya värdar så kan du efter att du sparat den gå in där dem sparas och döpa om dem för att lättare hitta dem👍

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: