Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1307 ggr
Mitchika
9/1/17, 4:53 PM

Månadens Utmaning September 2017 "Porträtt"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny månad, en ny utmaning! 😃

Augusti gick snabbt förbi och nu är september här och med september börjar hösten komma. Ett hösttema hade varit kul, men då vi inte har årstider i The Sims 4 än kändes det ganska begränsande att köra med det. Istället frågade jag Namiko om den saken hade någon kul idé och det hade den! 

Den här månadens tema är: "Porträtt

Temat är som vanligt öppet för tolkning, men tanken var att ta en porträttbild av din/dina sim/mar som visar deras personlighet bra! En snygg, rolig, knasig, ful eller bara udda porträttbild som beskriver vem din sim är. 😃

Är din sim en söt, oskyldig liten filur som blygt håller sig i bakgrunden? Är den hetlevrad, ilsken och har lätt till att börja skrika på andra och slåss? Kanske är din sim en dyster, nedstämd figur som har svårt att vara glad eller positivt? Eller har du ett elakt litet busfrö som inte gör annat än att busa och driva med andra? 

Simmar i alla åldrar och från all The Sims-spel får delta i den här utmaningen! Jag känner att det behövs förtydligas då frågan ställs då och då av medlemmarna. Glad

Skriv gärna en liten text till ditt bidrag och berätta lite om den och simmen ifråga på bilden! 😃

Precis som förra månaden har vi inga begränsningar på antalet bidrag du får posta. Glad

Utmaningen slutar den 30:e september och därefter har vi en liten omröstning om vilket bidrag som vinner. Det vinnande bidraget kommer visas på sajtens framsida i form av en vinnande artikel under en period! Det är mestadels äran du vinner, men skulle det önskas så kommer en månads iFokus Insider skänkas till vinnaren också. Blomma

Lycka till och trevligt simmande! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
LottaV
9/2/17, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Marie är ordentlig och älskar familjen!

Här är hon gravid med fyrlingar och är i fullgång med sin städmani!

Hon är särbo med sin pojkvän Don!

Ett gott skratt förlänger livet

Icewolf88
9/2/17, 1:57 PM
#2

Låter kul! Får se om jag kan fixa nån bild 😃

Williams mamma
9/4/17, 7:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är mitt bidrag:)

Här är då en bild från en familj som jag spelar med just nu!! Detta är då Zander med sin Son Jackson som precis blivit 3 år gammal!

Jackson är en glad och sprallig kille men även ett charmtroll:) Izabella och Zander är väldigt stolta av vad dom har skapat! 

Zanders uppväxt började jobbig:( Hans familj var fattig och deras hus kunde ha rasat vilken sekund som helst. Men Zanders föräldrar hade helt andra planer. När Zander var 14 år gammal hittade han sin nu maka Izabella, den underbara tjejen med strålande ögon  och fint brunt vågigt hår. En dag frågade Zander Izabella om det skulle kunna bli dom! Izabella sa defenitivt ja och Zander blev full av kärlek, Den första kyssen upplevde dom tillsammans vid en å i Windenburg:)

nu är dom  guldrika och är fortfarande störtkära i varandra, dom väntar gärna med att skaffa mer barn. 

DETTA VAR MITT BIDRAG OCH MIN HISTORIA!!

simskontot
9/8/17, 3:02 PM
#4

Rolig tävling, kanske deltar.

Mitchika
10/7/17, 6:48 PM
#5

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: