Annons:
Etiketttävlingar
Läst 717 ggr
Mitchika
2017-10-07 18:48

Omröstning Månadens Utmaning September 2017

Ber om ursäkt att det är en vecka försenat, men det finns en förklaring till detta som jag dock inte kommer ta i den här tråden! Här har vi omröstningen i alla fall, bättre sent än aldrig. 😃

Månadens tema var "Porträtt" och vi fick in två jättefina bidrag. Omröstningen pågår till den 31:a oktober (det vill säga Halloween) och vinnaren kommer postas i en artikel på sajten. Vilket är ert favoritbidrag? Sätt igång och rösta! ✨

Bidrag nummer 1

Av LottaV

"Marie är ordentlig och älskar familjen!

Här är hon gravid med fyrlingar och är i fullgång med sin städmani!

Hon är särbo med sin pojkvän Don!"

Bidrag nummer 2

Av Williams mamma

"Här är mitt bidrag:)

Här är då en bild från en familj som jag spelar med just nu!! Detta är då Zander med sin Son Jackson som precis blivit 3 år gammal!

Jackson är en glad och sprallig kille men även ett charmtroll:) Izabella och Zander är väldigt stolta av vad dom har skapat! 

Zanders uppväxt började jobbig:( Hans familj var fattig och deras hus kunde ha rasat vilken sekund som helst. Men Zanders föräldrar hade helt andra planer. När Zander var 14 år gammal hittade han sin nu maka Izabella, den underbara tjejen med strålande ögon  och fint brunt vågigt hår. En dag frågade Zander Izabella om det skulle kunna bli dom! Izabella sa defenitivt ja och Zander blev full av kärlek, Den första kyssen upplevde dom tillsammans vid en å i Windenburg:)

nu är dom  guldrika och är fortfarande störtkära i varandra, dom väntar gärna med att skaffa mer barn. 

DETTA VAR MITT BIDRAG OCH MIN HISTORIA!!"

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2017-10-08 14:35
#1

Jag fick sova på saken för att kunna bestämma vilket bidrag jag skulle rösta på, men till sist blev det bidrag 1 av LottaV. 😃

Jag tyckte den fick till temat väldigt bra och illustrerade Maries städmani på  ett bra sätt. Inte bara står hon och skrubbar bänken ren, utan man ser en hel bunt med vad som ser ut som rena, glansiga glas bakom henne. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-10-08 15:08
#2

Jag hade inte stor val möjlighet så det blev bidrag 2 för mig då det var det ända som var förutom mitt eget då😃

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: