Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1841 ggr
Mitchika
2017-11-06 09:20

Månadens Utmaning November 2017 "Husdjur"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi fortsätter hålla i en utmaning varje månad, trots några dagars förseningar här och där. Förhoppningsvis gör det ingenting och förhoppningsvis blir alla lika glada ändå. 😃

Halloween är över och julen är runt hörnet, men innan vi kommer så långt har vi en väldigt speciell novembermånad att se fram emot. Om bara några dagar släpps nämligen den efterlängtade expansionen Hundar & Katter till The Sims 4! 🥳😍

Det självklara temat för den här månaden måste ju ändå vara: "Husdjur"

Temat är som vanligt öppet för tolkning, men minst ett husdjur av något slag måste vara med på bilden. 😃

Jag vill förtydliga att husdjur från all The Sims-spel får delta i den här utmaningen! 

Givetvis går det bra att vänta tills Hundar & Katter släpps till The Sims 4 och därefter posta ett bidrag på sina nya fyrbenta vänner därifrån. Skrattar

En liten text är alltid väldigt uppskattad till bilden, så ni får hemskt gärna skriva och berätta om era simmars nya eller gamla håriga (eller fjädrade) vänner. 🙂

Precis som förra månaden har vi inga begränsningar på antalet bidrag du får posta. 

Utmaningen slutar den 1:a december och därefter har vi en liten omröstning om vilket bidrag som vinner. Det vinnande bidraget kommer visas på sajtens framsida i form av en vinnande artikel under en period! Det är mestadels äran du vinner, men skulle det önskas så kommer en månads iFokus Insider skänkas till vinnaren också. Blomma

Lycka till och trevligt simmande! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
LottaV
2017-11-12 21:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Låt mig presentera Rosie Bonde och Erik Zamora.

Erik är son till Viktoria som tar bilden och Rosei är Viktorias katt.

Bilden är tagen strax innan Viktoria går och adopterar Mojo Bonde till Erik som kommer att vara Eriks katt.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-11-12 21:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag var bara tvungen att bidra med en bild på Erik och hans katt Mojo också.

Ett gott skratt förlänger livet

Vilsocka
2017-11-13 09:29
#3

Jag måste bara inleda med ett bidrag på Grumpy Cat i tröja och fluga. Den som har gjort denna varelse är verkligen värd en applåd. Jag älskar när Grumpy är ute och spatserar i mitt kvarter. 🐱❤️

Kakan87
2017-11-13 18:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Två soffpotatisar!

Mitchika
2017-11-15 16:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag testade att blanda lite raser på skoj i CAS och slutresultatet blev till sist den här bedårande lilla parveln. 😍

Hans namn är Chip och han sparade jag givetvis ner för att använda i något framtida projekt. Han är fullvuxen, men har ett så näpet uttryck att jag tycker han nästan ser ut som en valp. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2017-11-17 15:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Detta är mitt smått ovanliga husdjur som jag har för mig heter Eldsvåda (minnet är på topp). Eldsvåda älskar ostkrokar, grekisk sallad, långa solnedgångspromenader längs stranden samt att sätta eld på allt och alla (+ såklart en massa andra härliga egenskaper).

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Mitchika
2017-11-17 15:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag måste bidra med Sly också. 😍

Sly var en alldeles fantastisk räv som var bästa vän och partner in crime med min version av grundaren Finley Cotton. Han var besatt av kylskåp hela sitt liv, jätteduktig på trick och dressyr, väluppfostrad som få och en väldigt kärleksfull partner till sin rävhona Scooter och far till tre små rävungar. 

Han fanns vid Finleys sida från dess att Finley var människa till dess att han blev vampyr och vek aldrig från den. Till råga på det så var det Sly som gjorde att Finley äntligen fick sin sanna kärlek, Brant. Som Oflörtig var det jättesvårt för Finley att uttrycka sina känslor och vinna över Brant, men tack vare Sly och att han visade upp honom och deras starka vann för Brant så föll Brant pladask för Finley tillslut. 

Denna otroliga lilla kille var med på alla Finleys äventyr (förutom när han var sjuk) och levde länge nog att träffa hans dotter Sidney innan han gick bort av ålder efter ett långt och händelserikt liv. Han saknas enormt och hans bortgång sörjs varje dag av Brant. 

Den bästa partner en legacygrundare kan önska sig. ❤️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-11-26 14:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Låt mig presentera Hertiginnan Johansson med matte Elisabeth Johansson.

Hon är högljudd, Smart och Trogen.

Hon älskar sin matte jätte mycket hon sitter till och med och pratar med henne när hon sitter och äter.

Hon följer sin matte som en skugga överallt utom när matte är på dejt.

Ett gott skratt förlänger livet

Vilsocka
2017-11-30 21:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Det är sista november så jag slänger in två bidrag till i sista sekunden!

Timeo och hans människa Heath!

Vilsocka
2017-11-30 21:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Två själar har funnit varandra! ❤️

Upp till toppen
Annons: