Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 700 ggr
500
11/11/17, 11:07 AM

Sims 4 Sneda manliga kroppar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej jag vet inte om det är någon annan som har det här problemet, jag har sökt om det på google men hittade bara ett annat exempel och då bortförklarade det som att vissa kläder gör att kropparna ser ut såhär. Men det är inte kläderna! De ser jämt ut såhär med eller utan kläder. 

Alla manliga simmar går ut och ser ut som bananmänniskor eller Quasimodo kombinerat. Eller är jag extra känslig men jag stör mig verkligen på detta för jag tycker de ser hemska ut.

Vet någon hur jag kan få bort detta? Det dök upp efter att sims 4 gjordes könsneutralt, innan dess såg de manliga kropparna normala ut men nu ser alla manliga simmar ut såhär. Deras kroppar drar åt höger eller blir bredare på höger sida? Jag vet inte hur man ska förklara det men jag tycker deras kroppar ser konstiga och förvridna ut.

Jag har försökt reparera spelet men det hjälte inte.  Jag har inte laddat ner något så det kan inte vara någon mod eller liknande som strular.

Annons:
Mitchika
11/11/17, 12:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag var tvungen att kika hur det såg ut i mitt spel. Menar du så här?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

500
11/11/17, 12:23 PM
#2

Jo, men det ser inte lika underligt ut på din sim. Simmen med de blå rutiga byxorna känner jag visar tydligt det jag känner ser konstigt ut. Bröstkorgen ser ut att växa ihop med den högra armen och jag förstår inte varför kropparna ser så lustiga ut.

Mitchika
11/11/17, 12:40 PM
#3

Jag bad en kompis titta på bilderna också för att få ett extra par ögon och vi tycker båda två att det ser ut som att simmarna på bilderna lägger vikten lite mer på ena benet och därmed lutar lätt. Om man tittar på höfternas placering i sidled jämfört med fötterna så syns det ganska tydligt. 

Jag tror därför att det är posen som simmarna står i som får dom att se sneda ut. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: