Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 748 ggr
DogeLove
2017-11-11 20:02

Köpa the Sims 4

Hej, är nu nästan helt säker på att jag tänker köpa the Sims 4 och funderar på om jag ska köpa Delux versionen för 250kr eller den vanliga versionen för 200kr vad är ens den stora skillnaden? Tacksam för svar! ❤

Annons:
Mitchika
2017-11-11 21:12
#1

Den enda skillnaden är väl att du får med lite extra prylar till spelet. Hamburgetårtan har jag för mig tillhörde Deluxversionen. Samt lite roliga djurhattar (för simmar, inte djuren), några extra outfits (bland annat varmkorvdräkten och liemannens klädnad) och lite föremål. 

Dom enda jag kommer att tänka på nu är den flammande tikibaren och ljusshowsföremålet som jag aldrig använt. Du får även med soundtracket till spelet. Några andra saker följer med, men jag är inte riktigt säker på vilka. 

I övrigt är det ingen jättestor skillnad. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2017-11-11 21:42
#2

#1 Tack så otroligt mycket för hjälpen! :D Det lutar åt att jag väljer den vanliga versinen.

Mitchika
2017-11-11 21:53
#3

#2 Ingen orsak! Skulle du ångra dig längre fram har jag för mig att det går att uppgradera till Deluxeversionen på Origin för en slant. Jag vet inte hur mycket, men jag minns att jag gjorde det en gång när det var billigare än vad spelen kostade vid release. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2017-11-11 23:06
#4

#3 Vad bra! Tack! :D

Upp till toppen
Annons: