Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01. Bilder/filmer 02. Eget innehåll 03. Fel/buggar med spelet 04. Fusk 05. Om sajten och iFokus 06. Presentera dig 07. Nybörjarfrågor 08. Nyheter 09. Simsspel säljes 10. Simsspel köpes 11. TS1 & TS2 - Allmänt 12. TS1 & TS2 - Expansioner m.m 13. TS3 - Allmänt 14. TS3 - Expansioner m.m 15. The sims 4 16. The Sims Medeltiden 17. Legacy & Historier 18. Lekar på sajten 19. Världskaparverktyget 20. Skapat 21. Spelhjälp 22. Teknisk hjälp 23. Tips och Tricks 24. Tävlingar 25. Övrigt 26. OT- Off topic
15. The sims 4

Djuradoptionsbyrån kommer aldrig!

2017-11-14 18:45 #0 av: Daiken

Har sålt en kattunge, står att jag har sålt den men personen kommer aldrig och hämtar, allt har i princip frysit upp även om tiden går, kan fortfarande styra simmar m.m, men kan inte heller stänga av spelet för att spelet känner ju av att det -är något på gång....vet ej vad jag ska göra, känna som det ända sättet jag kan göra är att tvångs avsluta...och det vill jag ej :/

Anmäl
2017-11-14 19:15 #1 av: Mitchika

Jag ändrade din rubrik så att den blev lite tydligare. Glad

Jag har tyvärr inget förslag till vad du kan göra annat än att vänta eller tvångsavsluta spelet. Om det är en bugg på grund av expansionen eller om du har mods/eget innehåll (om du använder det) som orsakar det är svårt att säga. 

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2017-11-16 17:18 #2 av: Belviona

Jag har haft samma problem! Det har uppkommit för mig både med och utan egna mods tyvärr.. Undrar också hur det kan lösas :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.