Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 2984 ggr
[nollsju]
2017-12-21 18:15

HJÄLP!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nyligen formaterat om min dator då den började gå jävligt segt, jag har Windows 7, 64 bit.
Jag skulle spela The Sims 4 imorse men då vägrade Origin starta, och då tänkte jag att det var droppen för min dator att den inte pallade mer. Har inte varit några problem tidigare då jag spelade senast igår/inatt.
Men nu när jag fått igång datorn efter ominstallationen av OS så kommer denna ruta upp när jag försöker starta Origin efter installationen av programmet, vad är det för fel? Förstår inte varför detta dyker upp nu, för jag har aldrig haft detta problemet innan när jag formaterat min dator (eller ominstallera, what ever you call it), då jag använt exakt samma CD med OS på. Får panik snart….

Annons:
-Aida-
2017-12-21 18:34
#1

Varför vissa dll filer inte kommer med brukar jag också undra. Finns tutorials om hur man laddar ner dll filer och hur man lägger in dom, inte alltid riskfritt att hålla på med men har själv fått göra så när dll filer saknats och ominstallation inte löste problemet.
Det är just detta exakta namnet på dll fil du behöver som står i rutan på ditt screenshot.

[nollsju]
2017-12-21 18:37
#2

Om jag ska ladda ner den filen då, vart ska jag placera den?

Upp till toppen
Annons: