Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 964 ggr
[nollsju]
12/22/17, 7:58 PM

Mitt galleri?

När jag i all hast formaterade om min dator så glömde jag totalt att spara allting i mitt galleri, nu är allt  såklart borta… finns det någon möjlighet att få tillbaka allt det jag sparat på nåt vis? Hade så otroligt mycket där i, bland annat massa hus och sånt som jag skapat 😭

Annons:
Mitchika
12/23/17, 8:35 PM
#1

Har du laddat upp några av dina skapelser från ditt bibliotek till Galleriet? Där ska dom finnas kvar även fast dina lokala filer är raderade. 🙂

Annars är jag inte säker på om det finns mycket att göra såvida du inte kan återställa datorn till skicket den var i innan formateringen eller om du hade säkerhetskopior på dina filer. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[nollsju]
12/24/17, 9:49 AM
#2

Ja jag laddar upp alla mina skapelser till Galleriet, men när jag startade spelet så vart det helt tomt… bara uppladdningar från Maxis… 😕

Mitchika
12/24/17, 9:52 AM
#3

#2 Jag pratar inte om ditt bibliotek i galleriet utan den allmänna community galleriet. Så alla kan ta del av det? Har du laddat upp det där så ska det finnas kvar även om dina lokala filer raderats. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[nollsju]
12/24/17, 11:48 AM
#4

Ahaaa… nä det har jag inte laddat upp… skit också 😕

Mitchika
12/24/17, 11:57 AM
#5

#4 Det brukar inte jag heller göra, mest för att jag vill hålla mina skapelser för mig själv. Dock är det ju ett bra sätt att ha kopior av det man skapat, om man inte har som vana att göra säkerhetskopior av sina spelfiler. 

The Sims 4 använder inte cloudfunktionen på Origin heller, vilket gör det extra viktigt att kopiera sina filer om man vill spara dom. Riktigt tråkigt att det blev så. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: