Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 998 ggr
Hästbäst
2017-12-25 18:36

Underlätta spelandet, tips!

Jag spelar sims 4 och tycker det är rätt så bra tidsfördriv men jag kan tycka att det blir lite jobbigt när barnen växer upp och ska flytta och man man måste växla mellan de olika hushållen hela tiden. Min dator är inte den snabbaste så det tar ju lite tid. Simmarna går ju oftast inte till jobben/skolan när man inte spelar med de och de får inte heller någon lön om man inte spelar med det hushållet när de kommer hem från jobbet vilket jag kan tycka är lite jobbigt eftersom de inte utvecklas i karriären bl a då och jag helst inte vill fuska mig till pengar. Jag vet inte om det är någon bugg men om der är det så skulle det ju underlätta en del om den togs bort. Jag undrar också om man kan ladda ner någon modd som gör att man kan vara mer än 8 i familjen för i såna fall skulle man ju kunna ha två olika familjer på samma tomt så man slipper växla så mycket. Är lite av en simsnybörjare eftersom jag bara har haft spelet i några månader så jag blir väldigt tacksam för svar och tips för att underlätta spelandet.

Hästar är våra bästa vänner

Annons:
Upp till toppen
Annons: