Annons:
Etikettövrigt
Läst 2040 ggr
Nellsan anonym
2018-01-06 18:46

Det Roligaste Med Sims

Jag undrar vad ni tycker är det roligaste med sims 4?

Bygga hus, spela med vanliga familjer, spela challenges, vad som helst egentligen. Berätta! 😃

Och hur gör ni för att inte tröttna? Vad funkar bäst för er? Har ni ofta stora släktträd eller tröttnar ni och spelar på en ny familj snabbt? 

Sen undrar jag också vilket expansion/game/stuff pack  ni gillar bäst?

Annons:
LottaV
2018-01-06 18:54
#1

Jag tycker bäst om att inreda husen😃

Ett gott skratt förlänger livet

PuffeSnutt
2018-01-06 22:50
#2

Sims 3: Spela med simmarna (pga öppen värld så tycker jag det är roligare)

Sims 4: Bygga hus och skapa simmar (Det är lättare och roligare i fyran)

:)

Äta, Sova, Netflix<3

Eelliiee
2018-01-08 14:15
#3

Tycker om att skapa simmar och inreda och bygga hus :) Och att shoppa massor med cc hehe. Pågrund av allt cc så blir det lite laggit att spela så gör det bara ibland.

Blixtie
2018-01-09 01:08
#4

Ska jag vara ärlig så har jag inte lagt så mycket tid på att "spela" spelet utan har mest byggt hus 😃 så jag gillar nog att bygga mer.

nypisnina
2018-01-12 12:28
#5

Jag tycker det är väldigt roligt att bygga hus, inreda och skapa simmar. Men jag spelar mycket med. Jag har märkt att för att jag inte ska tröttna så måste jag ha en egen påhittad story, måste ha fantasi själv för simmarna är egentligen rätt tråkiga i sims 4, för helst vill jag att simmarna bestämmer själva, de får t.ex. inte gifta sig eller skaffa barn innan de önskar det själva, men när man spelar så i sims 4 så blir det väldigt långtråkigt om man inte hittar på lite själv.
Så ja, egen fantasi om en rolig story samt en massa roliga moddar.

frost_schäfer
2018-01-12 12:43
#6

Jag tycker det är roligast att skapa en sim som ungdom och bygga ett mindre hus där den kan bo och bygga  upp färdigheter och skaffa ett jobb och klätta i karriären. Men det värsta är när den är som bäst med färigheter och jobb och allt och blir gammal och snart dör …😢

Men då kan man ju börja spara på tillfredspoäng via ambitioner och köpa ungdoms exliter. Min åldring är nu 120 dagar gammal och har drukit ungdoms exliter typ tre gånger när hon vart nära döden :)

En tid utan en häst är bara en väntetid Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: