Annons:
Etikettövrigt
Läst 1851 ggr
frost_schäfer
1/12/18, 12:55 PM

Hur många timmar har du spelat The Sims?

Okej när jag loggade in på mitt orgin konto idag så står det att jag har spelat 715 timmar 😇 Hur gick det till? Kan tillägga att jag bara haft spelet i ett år. Varav några av dessa timmar har jag inte spelat utan spelat bara stått pausat(ibland 12 timmar)

Hur många timmar har ni spelat?

Ska bli intressant att se 😃

En tid utan en häst är bara en väntetid Glad

Annons:
Mitchika
1/12/18, 1:50 PM
#1

Enligt mitt spelbibliotek på Origin: 

The Sims 4 - 998 timmar spelade

The Sims 3 - 639 timmar spelade
Sen jag fick det på Origin, innan dess hade jag det utanför Origin så jag gissar på minst den dubbla tiden om inte tredubblade totalt om man räknar tiden utanför Origin. 

The Sims 2 - 20 timmar
Räknat sen den senaste uppdateringen som gjorde det till ett tvång att vara inloggad på Origin samtidigt som man spelar. Jag vågar nästan inte tänka på hur många timmar jag spelat det, med tanke på att jag spelat det hängivet och intensivt under perioder i drygt 12-13 år. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Williams mamma
1/13/18, 12:29 PM
#2

#1 HAHA jag har spelat ganska mycket mer!! jag har spelat sims 4 i……………………. 4201 timmar!! haha rekord tror jag…

Williams mamma
1/13/18, 12:29 PM
#3

har haft spelet i 1,5 år ungefär (simsnörd)

Eelliiee
1/13/18, 4:18 PM
#4

Står bara att jag har spelat i 2 timmar? Har haft spelet någon månad och nördar sönder det men mer än 2 timmar måste jag ju ha spelat?

[Scorpio_]
1/15/18, 3:42 PM
#5

The sims 4- 448 timmar, och då har jag inte spelat det så värst mycket. Råkade glömma bort min gamla origin så köpte det på nytt så är eg mer speltimmar, sen har jag ju spelat oändligt mycket innan dem registrerade timmarna som dem gör nu med the sims 3, 2m.m, skäms nästan lite lol eller nä älskar the sims så😍

frost_schäfer
1/15/18, 9:37 PM
#6

#2 Oj oj det var många timmar .Du kan du nog kalla dig proffs 😃

#1 Lika så dig. 13 år haha då kan du nog spelet utan och innan :D

En tid utan en häst är bara en väntetid Glad

Annons:
Mitchika
1/15/18, 10:10 PM
#7

#6 Haha, tack! Inte riktigt, men jag kan en del. Jag kan mer om The Sims 1, 2 och 3 än The Sims 4, dock. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

nypisnina
1/16/18, 6:18 PM
#8

2199 timmar har jag spelat. 😃

Vilsocka
1/16/18, 6:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nöjd med mina timmar. 😇Undra om man har lärt sig något av att spela sims så mycket…

Upp till toppen
Annons: