Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3321 ggr
Diiziz
2018-01-15 17:31

Vilket pack ska jag köpa?

Jag har bestämt mig för att lägga ner 500 kr på The sims 4. Jag har redan bestämt mig för att köpa småbarnsprylar och barnrumsprylar (Kör 100 baby challenge) så kommer alltså ha 300 kr kvar. De packen jag redan har: Expansionspaket: alla Game packs: föräldraliv, vampyrer Stuff packs: Inga (men kommer ju somsagt köpa småbarnsprylar och barnrumsprylar) Så vilka pack tycker ni är mest värda att köpa? Spelar ingen roll om det är Game packs eller stuff packs.

//elliot

Annons:
Mitchika
2018-01-15 18:01
#1

Jag köpte Romantiska Trädgårdsprylar för att få Önskebrunnen (som jag haft ganska kul med) och sen skaffade jag Klassiska Glamourprylar för jag ville ha butler. Som jag aldrig haft chans att prova än, men jag gillar att ha alternativet. Butlers var kul i The Sims 2. 😃

Utomordentlig Uteplats ger bubbelbad, vilket jag också ville ha. Jag skaffade Bowlingprylar, men det var ganska nyligen och jag har inte hunnit testa det mycket än. 🙂

Personligen gillade jag Äta Ute ganska mycket, ett av dom bättre av alla Game Packs. Jag gillar dock sånt typ av spelande och finner det ganska tillfredsställande, så det kan ha med det att göra. Att ha en restaurang och bygga upp från grunden är roligt och underhållande och det är kul att se hur mycket vinst man kan gå med. 🙂

Svårt att riktigt rekommendera något när jag inte vet vad du gillar mest/minst med spelet, men det är några av dom jag har köpt och varför. Samt vad jag gillat med dom. När det kommer till innehåll är jag inte riktigt nöjd med någon av dom utöver Vampyrer, vilket du redan har. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Diiziz
2018-01-15 18:08
#2

Tack för svar!:) Ska fortsätta tänka och se vad jag väljer:)

//elliot

Upp till toppen
Annons: