Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 1600 ggr
komkoma
2018-02-10 10:10

Bästa cc

Vilken sida föredrar du om du vill ha nytt cc?

Gillar du maxi eller alpha?

Dagens bästa CC tips?

Jag är ute efter nån cc som känns lite mer "edgy" lite coolt hår och lite tuffare kläder, Tycker att de flesta CC är så fina, vill ha lite mer ruffig stil. 

Någon som sitter på ett hett tips?

Annons:
nypisnina
2018-02-10 13:54
#1

Jag gillar maxismatch bäst men jag har en del alpha grejer för att det finns så mycket snyggt. Främst möbler och inredning och lite kläder och hud. Men jag försöker välja saker som inte sticker ut för mycket från spelet kan man säga. 

När jag ska ladda ner nytt cc så söker jag på youtube, de flesta som cc shoppar där lägger ut länkarna där de har hittat sakerna, så har inget favoritställe. Men mycket av mitt cc har jag laddat ner från the sims resource.

Granja Del Toro
2018-02-16 01:49
#2

Jag brukar ladda ner fran thesimsresource dar hittar man snygga tuffa klader och andra godingar tills spelet.

Vill man ha ordentliga realistiska bilar sa kan man ga till fresh prince hemsida. Han har bilar till the sims 3 fran bilmarken som ford, honda, ferrari, lamborghini,conigsegg,lexus,saab,volvo,subaru och manga fler bilmarken. Har laddat ner de flasta bilmarken till fran hans sida. 🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: