Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 2265 ggr
EmSims4
2018-03-03 16:59

The sims 4 Speedbuilds

Hej på er! Det var ett tag sen jag loggade in här, men nu är det dax! Har haft sims spelandet på hyllan ett tag, men startat igång nu igen. Men inte bara det, jag har startat en youtube kanal där jag kommer lägga upp speedbuilds och även let's plays från The sims 4, främst kommer även spela The sims 2 ibland.

Iallafall,  här är mitt djungel träd hus jag gjorde dagen som djungeläventyr kom ut, jag har haft idéen till detta ett bra tag! Jag blev riktigt nöjd! Tänkte lägga upp i denna tråd alla mina byggen jag publicerar på Youtube. 

Länk till bygget: Tarzan Jungle Tree House Speedbuild

Annons:
EmSims4
2018-03-03 17:32
#1

Här är ett annat bygge jag gjorde för ett tag sedan! 

Ska vara en lagerlokal omgjord till ett hem, ett loft där det finns en liten utplats och ett tonårsrum! 

Länk till Speedbuild: Cosy Industrial Loft

Mitchika
2018-03-03 17:52
#2

Okej, du lyckades suga in mig direkt med det där introt. Jättebra gjort! 😍

Jag är bara några minuter in i spelet och jag är redan helt såld på det där huset. Fantastiskt vackert! 😍😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

EmSims4
2018-03-03 22:53
#3

Åh tack va snällt! Älskar att göra egna ''småfilmer'' sådär, otroligt tidskrävande men så roligt! 😃

EmSims4
2018-03-10 02:17
#4

Har nu lagt upp en video där jag bygger ett litet barnrum! Pastellfärger och fullt med gosedjur!

Länk till bygget: Newborn Pastel Nursery Speedbuild

EmSims4
2018-03-21 20:08
#5

En liten mysig stuga jag byggde till ett äldre par och deras hund! De lever väldigt enkelt, så försökte enbart att använda mig av enkla lite slitna trämöbler! Odlar egna maten, använder knappt någon elektricitet. Lite frigående höns har de också 😉

Länk till bygget: Forest Lake Cabin

Upp till toppen
Annons: