Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1224 ggr
simskontot
2018-03-10 12:54

Tips på expasioner

Vill ha fler Sims 4-spel! Expansions eller stuff packs, men vilka tycker ni är bäst? Vilket/vilka tycker ni mest om och varför?

Jag har hund o katt samt stadsliv.

Annons:
EmSims4
2018-03-10 16:30
#1

Jag har några, vet knappt vilka. Inte i närheten av alla. Tycker de flesta stuffpack har varit lite av ett skämt till Sims 4. Typ coola köksaker, fitness, bowling, movie hangout osv. Visst jag förstår att EA också måste tjäna pengar och att de har budget på vad de kan spendera och hur mycket grejer man får med i varje paket. Men jag anser, många av de stuff pack vi fått hade de kunnat klämt in och i ett expansion istället. Speciellt nu med Smådjur som kommer om någon dag, det var inte länge sen de släppte Hundar & katter, tycker de hade kunnat klämma ihop hamstern i Hundar & katter ELLER göra ett större pack med mer djur! Inte bara ett djur, som kan vara olika djur beronde på hur man färgar det ;) 

Jag skulle vilja ha årstider, lantbruksdjur. Jag skulle också vilja ha något där man måste slita för att kunna leva ett ''normalt'' liv. Man måste hämta vatten från brunn, ingen el osv! Vi hade ju kunnat få det, men istället röstade vi fram Tvättmaskin, vilket är ett roligt pack! Många fina grejer.

Upp till toppen
Annons: