Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1236 ggr
PuffeSnutt
3/11/18, 4:52 PM

Kan inte skapa konto (TS3)

Hej, 

Jag har försökt flera gånger att skapa ett konto till The Sims 3 men det kommer alltid upp en ruta som säger "Hoppsan! Vi kan inte behandla din begäran". 

Varför? :(

Äta, Sova, Netflix<3

Annons:
PuffeSnutt
3/19/18, 11:27 AM
#1

Någon som vet?

Äta, Sova, Netflix<3

Granja Del Toro
3/22/18, 9:25 PM
#2

🤔Kanske det är för att sims 3 är gammal och de har istället börjat fokusera på fyran, och kanske därmed stänkt av kontoregistring till sims 3. De har ju även slutat med the sims 3 store som de hade innan 4 kom ut. Har för mig att de slutade med sims 3 store för ett och ett halvt år sedan, och har nog kanske slutat ta emot kontoregistreringar då också..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Mitchika
3/22/18, 9:51 PM
#3

#2 Jag har svårt att tro att dom skulle göra det eftersom att det fortfarande går att tjäna pengar där. The Sims 3 store är fortfarande uppe och igång. 🙂

Jag testade själv att logga in där och köpa ett föremål för points jag hade undansparade och det fungerade utmärkt! Nu provade jag visserligen inte att köpa points, men Store fungerade bra och föremålet är nedladdat och installerat. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Granja Del Toro
3/22/18, 9:57 PM
#4

#3 Jaha då kanske de sist och slutligen tog sitt sunda förnuft då att inte avsluta det👍

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

PuffeSnutt
3/23/18, 7:22 AM
#5

Kan man kontakta EA och fråga?

Äta, Sova, Netflix<3

Granja Del Toro
3/23/18, 5:37 PM
#6

#5 jo det kan man, men de kan ta lång tid att få svar. Jag skrev till dem för 4 månader sedan och frågade om Kngdoms Of Amalur av EA men har inte fått svar ännu från dem. Du kan försöka tömma catchen först från webläsaren du använder, du vet chrome, explorer, firefoox osv. Om inte detta fixar roblemet så kan du prova att testa använda andra webläsare och sist skriva och fråga. Hoppas bara att du har bättre tur med att bll besvarad på din fråga än vad jag hade…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
PuffeSnutt
3/23/18, 6:26 PM
#7

Okej, Tack så mycket för svar! :D

Äta, Sova, Netflix<3

Upp till toppen
Annons: