Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1481 ggr
Nellsan anonym
2018-03-13 20:59

Kan inte köpa stuffpacks

Hej jag var väldigt taggad på att köpa det nya stuffpacket som kom idag. När jag skulle göra det var jag tvungen att logga in med mitt EA konto men det gick inte. Det har aldrig gått för mig, antagligen pågrund av att det är 16 års gräns :( Jag har köpt expansions packs från cdon.com  förut. När jag kollade där nu fanns inga stuffpacks. Vet någon om det finns någon annan sida som säljer det eller hur jag kan göra för att komma in på mitt EA konto?

Annons:
[[Lovemyselff]]
2018-03-13 21:01
#1

G2play.net

Nellsan anonym
2018-03-13 21:07
#2

#1 Tack så jättemycket! Det nya fanns inte där just nu vad jag såg men det kommer kanske senare då eftersom att de andra fanns där C:

Nellsan anonym
2018-03-14 15:57
#3

Har en till fråga, om man köper packs från the sims sida, läggs de då direkt till i spelet eller får man en kod att skriva in? Och om man får en kod, funkar den då bara till det konto man köpt det ifrån eller kan man skriva in koden till vilket konto som helst?

Mitchika
2018-03-14 16:37
#4

#3 Det enda jag kan svara på det är att koden skrivs in på ett konto och är sedan kopplad till det kontot. Du kan inte använda samma kod på fler konton för att få fler exemplar av spelet. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Nellsan anonym
2018-03-14 19:06
#5

Jag tänkte att om jag är inloggad på ett konto när jag köper packet men sedan inte skriver in koden till det kontot, skulle det då gå att skriva in koden till ett annat konto fast att det inte var det jag var inloggad på när jag betalade? 

Förlåt om jag skriver luddigt men hoppas ni förstår.

Icewolf88
2018-03-15 14:00
#6

Stuff packs har inga koder. I alla fall inte när jag har köpt och installerat dem.

Annons:
Mitchika
2018-03-15 14:02
#7

#5 & #6 Köper du spelet direkt i Origin får du ingen kod, utan spelet kopplas direkt till kontot du är inloggad på och laddas ner där. Du kan inte flytta spelet till ett annat konto efteråt.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Nellsan anonym
2018-03-15 15:32
#8

#6 #7 Tack så mycket då förstår jag :)

Upp till toppen
Annons: