Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 844 ggr
Panthola
3/16/18, 5:22 PM

Akut fråga om egenskaper Sims 3

Vilka/vilken egenskap ska jag välja om jag vill att ett barn/en tonåring ska vara bråkig, ofta bryta regler, ofta skippa skola, bråka mycket med föräldrar osv? Vilka saker kan jag göra för att åstadkomma detta??

Vill ha en story att en ensamstående mamma tvingas uppfostra fem barn efter att hennes make (och pappan) dör. Den äldsta dottern blir då kaotisk och bråkar, smiter ut på nätterna och går på fester osv. Har ni förslag på mods som gör att tonåringar blir fulla osv så kan ni skicka förslag på det i ett privat meddelande, vill verkligen ha tips!!!

Annons:
Mitchika
3/16/18, 5:30 PM
#1

Det finns en egenskap som heter Upprorisk och den skulle jag väl i såna fall rekommendera. Sen finns det gott om egenskaper som Elak, Grinig och annat som skulle passa och göra simmen mycket otrevligare mot andra. 🙂

Allt det du skriver i första stycket kan du själv styra simmen att göra. Skippa skolan, vara ute sent på kvällarna och därmed bryta mot utegångsförbud, skicka henne till fester och bråka med föräldrarna. Glad

Det finns inget alkohol i The Sims 3 (inte i något av The Sims-spelen) så jag vet inte vad du hade tänkt där. Simmar kan inte dricka så att dom blir påverkade, oavsett hur gamla dom är.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Calcifer
3/16/18, 5:30 PM
#2

Elak, barnslig, ond, grinig, opassande, snyltare, kleptoman, upprorisk om du har den expansionen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Panthola
3/16/18, 6:11 PM
#3

men har man egenskapen upprorisk så gör det ju att simmen inte åker fast alls lika lätt/ofta när den gör bus??

Upp till toppen
Annons: