Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1374 ggr
SIMLOVER65
2018-04-20 09:37

Era nuvarande familjer?

Här kan ni lägga upp bilder eller videor på era familjer/simmar som ni spelar på nu, kan lägga ut några bilder på min nuvarande familj senare. Ni kanske spelar en challenge, ja då kan ni skriva det?

Annons:
[HamstrarnaPiffochPuff]
2018-04-20 15:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#1

Min nuvarande familj heter: Andersson

På första bilden är det: Pappa Erik Andersson och mamma Stina Andersson

På andra bilden är det: Deras tonårs dotter Helga Andersson

På tredje bilden är det deras minsta barn: Anna Andersson

På sista bilden är det deras hund: Asterix Andersson

Lovissimmer
2018-04-22 18:02
#2

Har en väldigt random o konstig familj! (Sims 3) Havian Stork: han är en blå ande som jag försökte göra så ful som möjligt. Han har 8 barn med flera olika tjejer. Han är arbetslös men förredetta brandman. Grete Kyckling: Havians ex, hon gjorde precis slut med honom pga att han var otrogen. Hon jobbar som sångerska och jobbar väldigt mkt. Doris Stork: Hon är adopterad. Hon är just nu tonåring och på G med Mortimer spökh. Rickard Stork/Kyckling: Han är Gretes och Havians gemensamma barn och är just nu småbarn. Hahah tycker det är sjukt kul att spela med de just för att de är så konstiga xD

SIMLOVER65
2018-04-23 01:04
#3

#1 Vilken söt och fin familj

#2 Haha vilka roliga namn

LottaV
2018-07-15 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Martimar Spök möter sin nya granne Martin Von Spök!

Ledsen om jag har stavat namnen fel!

Ett gott skratt förlänger livet

sp0ngeb0b
2018-07-19 12:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Ingen familj, utan en ensam tjej som heter Malin Forsberg. Jag har länge velat försöka maximera alla färdigheter hos en sim, så nu kör jag all in på Malin. Fokuserar inte på något annat än att öka i färdighetsnivåer - använder t.ex. fusk för att skaffa pengar och maximera hennes humör så att hon slipper, jobba, äta, sova osv. På bilderna nedan ser ni henne in action. Första bilden är när hon spelar Blick Block på datorn och andra bilden är när hon spelar Blick Block på spelmattan. 😃

Förresten - om någon vet hur många olika färdigheter som finns i The Sims 4 får ni gärna dela med er… verkar finnas så jäkla många! 😂

Upp till toppen
Annons: