Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 2154 ggr
Lovissimmer
5/5/18, 8:01 PM

Tonåring smyger efter utegångsförbud? Sims 3

Har en familj på sims tre som jag helt slutat spela pga detta. Också för att de slutat åldras. Min tonårsdotter fick utegångsförbud o började smyga, vilket de brukar göra. Men hennes utegångsförbud togs slut men hon slutar ändå inte smyga, detta har hänt mig nån annan gång också med en familj som jag hade spelat med i 8 generationer och var därför tvungen att sluta med de pga att d va så irreterande. Asså hjälp orkar inte med att detta alltid händer, och jag tycker om att spela med tonåringar just för att göra att de ”busar” mycket o har fester. Snälla har nån nåt tips om hur jag ska göra?

Annons:
Mitchika
5/5/18, 8:06 PM
#1

Här finns lite tips på vad man kan göra när det händer. 🙂

https://sims3.crinrict.com/en/2011/06/bug-sim-is-running-sneaking-everywhere.html

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lovissimmer
5/5/18, 8:20 PM
#2

#1 tack så jättemkt men fattade inte riktigt vad jag skulle göra åt problemet..

Mitchika
5/5/18, 9:24 PM
#3

Det listar tre olika alternativ att prova för att fixa problemet: 

  • Det ena alternativet du kan testa är att flytta ut tonåringen ur hushållet tillsammans med en av föräldrarna i Ändra Stad och sen flytta in dom igen. Det kan lösa problemet. 

  • Det andra alternativet är att säga åt tonåringen att gå en sträcka (till en viss plats) och manuellt ändra gångstilen från Automatisk till Gå. 

Funkar ingen av dom finns det ett par mer avancerade metoder att testa, men börja med dom två. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lovissimmer
5/5/18, 9:56 PM
#4

#3 åh tack, ska testa så fort Jah har tid hihi.

Upp till toppen
Annons: