Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 2378 ggr
Amephyst
2018-06-03 11:43

Jag är tillbaka

Hej på er!

Några få av er kanske känner igen mig från utmaningar jag gjorde förut. Men tyvärr började min dator lägga av, för att till slut inte ens kunna starta längre 😕 Detta har gjort att jag inte kunde spela sims på väldigt länge, och jag förlorade dessutom alla mina sparfiler i mina försök att få datorn att hålla ett litet tag till.

Nu har jag fått tag på en ny dator istället, och jag kan äntligen börja spela igen 😃 Som sagt så är alla mina familjer borta (inklusive Slytherin, det var nog min roligaste legacy hittills), men det är fler familjer på gång och vi får se om jag delar med mig av mina simmars framfart 😉 Oavsett vilket så kommer jag att vara lite mer aktiv på forumet igen 😃

Annons:
Mitchika
2018-06-03 11:49
#1

Vad roligt att se dig igen! Varmt välkommen tillbaka! 😃

Det är hemskt med datorkrångel, speciellt när man förlorar så mycket. Jag beklagar verkligen. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
2018-06-03 12:04
#2

Välkommen tillbaka :D 

Hoppas det inte blir något mer krångel för dig =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Amephyst
2018-06-03 21:57
#3

Tack så mycket 😃

Ja, särskilt vissa av sparfilerna jag hade tyckte jag verkligen om😕 Men förhoppningsvis får jag en ny favorit-släkt på sims, och andra spel gäller mest att ge tid så kommer man ifatt igen.

[Towehelena]
2018-07-04 12:19
#4

Vad köpte du för dator?

Amephyst
2018-07-06 19:36
#5

#4 Jag fick hjälp av en vän med datorn. Han berättade vilka delar jag skulle köpa och jag satte ihop dem. Så det är ett hemmabygge 🙂 Jag kommer inte ihåg allt, men det är 16 GB RAM, processor med 4 kärnor (minns inte riktigt mer just nu), SSD och HD på ca 1 TB och GTX 1060 6 BG grafikkort. Hittills har den klarat allt jag har hittat på utan problem 😃

Upp till toppen
Annons: