Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2365 ggr
Ratlings
2018-06-23 01:54

TS4 Årstider

Jag förhandsbokade TS4 årstider som släpptes idag. Den finns där, den är köpt och finns i mitt bibliotek, när jag skapar nya simmar så finns "kallt väder" och "varmt väder" med som val MEN inga saker från paketet finns med. Dvs inga kläder, skor osv. Då står det att jag inte har den?
När jag går inte på origin och trycker på "ladda ner" (går in på TS4. expansion packs, årstider) så kommer det upp en ruta som säger att något är fel, antingen mitt internet eller "prova igen senare". Såhär har vi hållt på till och från hela dagen.

Någon som kan ha någon idé om vad som hänt? Jag blir tokig 😕

// Lise
When nothing goes right, go left!

Annons:
Cragan
2018-06-23 02:19
#1

låter som en hyfsat normal release ea o andra firmor har en bandbredd för en normal dag men när dom släpper nått nytt så överskrids den ganska fort
kan du inte få ner det inom 2-3 dagar så kontakta kundservice

Ratlings
2018-06-26 11:10
#2

#1 Det var det inte! Chattade med dom samma natt och det hade blivit något fel i mitt köp så den stod som "behandlas". Dom avbröt den och jag gjorde ett nytt köp - sen dess fungerar det utmärkt 😃

// Lise
When nothing goes right, go left!

Cragan
2018-06-26 14:08
#3

#2 trevligt att du kunde få så snabb hjälp av dem  kan säga att min erfarenhet av ea´s kundservis inte är speciellt bra dock inte den sämsta jag råkat ut för

Ratlings
2018-06-27 23:46
#4

#3 Ja jag tyckte dom var snabba och hjälpsamma. Synd du inte fått bra hjälp!

// Lise
When nothing goes right, go left!

Upp till toppen
Annons: