Annons:
Etikettövrigt
Läst 1112 ggr
Mitchika
6/24/18, 5:28 PM

Vill ni se djurens ansikten?

I mitt experiment för att se hur länge simmarna överlever och i hur många generationer utan att jag som spelare blandar mig i använder jag mig av tre simmar i djurdräkter som första försöksdjuren i generation 1. 

För den som inte vet vad jag pratar om eller vill ta reda på vad det här finns länken till projektet här: 

https://thesims.ifokus.se/discussions/5b2ad5a98e0e74656b003b4d-experiment-hur-lange-overlever-hushallet-mods?discussions-1

Dessa simmar har aldrig tagit av sig sina dräkter och ingen förutom jag vet hur dom ser ut under. Jag har nu fått förfrågan om att visa deras ansikten, men jag vet inte om det är något alla vill se. Det tar bort lite av mystiken och förändrar ändå inte vilka dom är. Bob är fortfarande en hamster, Mara är fortfarande en tvättbjörn och Shammie är fortfarande en björn. 

Så jag tänkte göra en omröstning för att se vad majoriteten tycker! 😃

Ska jag visa hur Bob, Mara och Shammie ser ut under sina kostymer eller ska det fortsätta vara ett mysterium? 

Ni får ju ändå ledtrådar till hur dom ser ut via barnen, som jag visar innan dom får på sig några kostymer och som kanske väljer att inte ha kostymer alls som vuxna. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: