Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 2560 ggr
Dellan4
2018-06-29 18:49

Mina hushåll försvinner

Problemet förekom för någon dag sen efter jag började spela med årstider. Jag hade byggt upp en ny värld med familjer och ett shopping centrum. Precis efter jag byggt klart kraschade allt. Det kom upp rutan där man kan välja stäng av eller spara och stäng av osv. Jag valde spara och stäng av. Senare när jag loggade in var alla mina laddade spel borta förutom två från början av året. Efter det skapade jag en ny familj och loggade ut, när jag loggade in var den självklart oxå borta. Så har det hänt hela tiden efter det och nu har även en av de två jag hade kvar oxå försvunnit. Jag har försökt söka upp problemet men hittade inget. Någon som har haft samma problem och har en lösning. Kan det vara något med moddarna, fast de har oxå försvunnit har bara några kläder, skor, möbler, smink/skin kvar. Snälla hjälp!!! Har försökt fixa det på olika sätt men det funkar inte

Annons:
LottaV
2018-06-30 11:48
#1

#0 har du testat att reparera ditt spel?

Ett gott skratt förlänger livet

Dellan4
2018-06-30 15:27
#2

#1 reparera?

Mitchika
2018-06-30 15:35
#3

Fortsätter du använda alternativet "Spara och stäng av" efter att hushållen försvann? I såna fall rekommenderar jag att du slutar använda det och istället sparar på vanliga sättet innan du stänger av och ser om det hjälper. 

Du kan reparera spelet i ditt spelbibliotek i Origin genom att högerklicka på The Sims 4 och välja alternativet Reparera. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Dellan4
2018-07-05 23:33
#4

Testade båda förslagen fast inget funkade.

Upp till toppen
Annons: