Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1600 ggr
MaritaMedLångtAnvändarnamn

MC Command center uppdatera?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kör ett hushåll med bara 1 sim som är i politikerkarriären, hon har även fullbordat serieromantikerambitionen så hon har många flick/pojkvänner. Nu när jag vill gå vidare till giftemål kan jag enbart förlova mig, vill jag gifta mig står det att partnern i fråga är ens anställd och och att de då inte kan gifta sig. Har provat nu med 4 olika simmar och det är samma sak på alla.
Googlade lite snabbt och insåg att det är en känd bugg i spelet och att det kan fixas med MC command center. Har dock inte uppdaterat detta sen jag installerade årstider, men får inte till uppdateringen? När man ska klicka på hushållet för att spela kommer jag bara tillbaka till kartan över världen hela tiden och nåt bös nere till vänster i skärm.

Någon som vart med om samma? Vad gör jag för fel?

Annons:
Bara Anna
8/4/18, 10:05 PM
#1

Mest troligt är två möjligheter, de kan skapa detta problem enskilt eller tillsammans:

1) Du har inte rätt version av MCCC installerat. Senaste offentliga version är 4.4.5

2) Du har mods eller cc som inte är uppdaterade efter årstids-uppdateringen och som därför stör antingen hela spelet eller mccc.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: