Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 2645 ggr
[Frida Wolfcloud]
2018-09-19 17:01

Simmar vill inte förlova sig!

Hej! Mina två simmar/min sim vill verkligen inte förlova sig! Det hela började med att Cecilias (mamman) pojkvän blev sur när hon berättade att hon var med barn. Senare på kvällen friade han till henne, men hon nekade (kanske för att han hade varit emot barnet, vem vet🤐). De gjorde slut typ dagen efter och Cecilia träffade en ny kille. När jag nu bestämde mig för att de skulle förlova sig går det verkligen inte. Han har friat till henne ca. 10 gånger, men hon nekar bara hela tiden. De har fullt på både vänskap och kärlek så det kan inte vara problemet. Jag provade även att fria från henne till honom, men det funkade inte heller (han nekade).  Vad ska jag göra? Ingen av de har en ambition/egenskap som kan störa detta. 

(Jag har ingen CC installerat och spelet är uppdaterat och reparerat)

Annons:
Amephyst
2018-09-19 17:17
#1

Vad är simmarna på för humör då detta händer? Om någon av dem är spända eller arga exempelvis så är chansen mindre att de går med på ett frieri. Jag brukar försöka få mina att bli flirtiga och ha höga behov, då brukar de gå med på det mesta :)

[Frida Wolfcloud]
2018-09-19 17:36
#2

#1 Tack så mycket! Problemet löste sig ändå! Jaakko friade ändå (av sig själv 😉)sekunden innan deras första gemensamma barn föddes😂

Amephyst
2018-09-19 17:40
#3

#2 Tur att det löste sig :D Simmar kan helt klart ha dina egna idéer ibland ;)

Icewolf88
2018-09-20 15:58
#4

Jag antar att det är The Sims 4 du pratar om?

Det finns en bug just nu som gör att det är svårare att förlova sig vare sig vilket humör simmarna har. Den buggen har förstört många av mina fina dejter som jag planerade för mina simmar. Det var bara att testa om och om igen tills simmen i fråga gav med sig, haha.

Upp till toppen
Annons: