Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1389 ggr
Calcifer
2018-10-22 17:15

Liknande NRaas Master Commander (Sims 4)

Till Sims 3 fanns ju NRaas Master Commander och en hel del andra mod, som hjälpte till med allt från själva spelandet till att fixa buggar och radera t:ex bilar eller båtar som kört fast och det fanns story progression och annat jox. 

Finns det något liknande till Sims 4? Jag brukar inte fuska så ofta men ibland är det sjukt behändigt att ha något till hands om man t:ex vill levla upp en skill eller snabba på en relation till en annan sim, osv.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Mitchika
2018-10-22 21:23
#1

Jajamän, vi har MC Command Center av Deaderpool. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Calcifer
2018-10-22 22:03
#2

Ja men det har jag redan, men det fungerar inte ordentligt för mig. Jag kan inte ändra t:ex hur bra vän jag är med någon trots att det borde fungera. :/


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mitchika
2018-10-22 22:11
#3

#2 Funkar inte det? Vad skumt. Där kan jag tyvärr inte hjälpa för jag har aldrig använt MC Command Center för den funktionen. 😕

Jag kom hem från första valpkurstillfället för en timme sedan och är lite död i skallen just nu. Jag kan försöka sätta mig in i det imorgon om jag får lite tid över. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

nypisnina
2018-10-22 23:16
#4

Jo, det går, du går in på relationer tror jag det heter och så väljer du relationsnivåer och så är det bara att klicka vidare mellan fiende och sanna vänner.

Calcifer
2018-10-23 00:05
#5

#4 Nej, det är just det som inte går för mig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

nypisnina
2018-10-23 13:48
#6

Nämen? Har du de senaste mccc?  deaderpool har nyligen uppdaterat den. 

Nu när jag tänker efter så tror jag inte att det funkar inom hushållet utan bara med andra hushåll. Annars kan du alltid skaffa UI cheats extension modd. Finns på mod the sims. Då kan du högerklicka på relationerna i din vänlista och fylla i ett värde. Och en massa andra fusk med som underlättar spelandet.

Annons:
Calcifer
2018-10-23 13:51
#8

#6 Tack ska kolla in det! Jag har nyaste versionen av mccc, och har provat att t:ex ta bort allt annat CC och sånt för att se om det är någon slags konflikt mellan dem men har fortfarande besvär. Det är väl inte sååå viktigt att få det att fungera men ibland underlättar det ju och sen är det typ nåt som irriterar mig när jag vet att något borde fungera men inte gör det. x]


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2018-11-05 16:09
#9

Kan uppdatera med att jag visst inte hade tillåtit script mods, visste inte att de inaktiverats automatiskt med nyare uppdateringar av spelet. 😟


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: