Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 743 ggr
Cornelia Isaksson
2018-11-16 16:28

Har problem med mitt konto hjälp

Jag hade ett konto på orgin sen byte jag dator och spelade inte på ett tag sedan när jag skulle börja spela igen så kom jag inte in på mitt konto. Jag kontakade då sims Sverige på Facebook och fick svaret att de inte kunde hjälpa mig utan att jag skulle kontakta engelska sims men jag kan inte engelska och vill ha tillbaka mitt konto. Detta har hänt tidigare när jag byt dator vilket gjorde att jag fick skapa nytt konto köpa alla spel jag hade igen så kan nån hjälpa mig

Annons:
Rebexi
2018-11-18 11:48
#1

Tyvärr behöver man kontakta EA-support på engelska. Jag har kontaktat dem via chatt några gånger, du kanske kan prova att skriva med dem och använda google translate om det är svårt att förstå engelskan? Om inte, har du någon familjemedlem/kompis som kan hjälpa?

Rebexi
2018-11-18 11:50
#2

Men just nu verkar Origin vara nere, går inte för mig att logga in och flera andra har samma problem. Vänta tills det är över och kan du inte logga in kan du kontakta support

Cornelia Isaksson
2018-11-18 14:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vad menas med detta

Rebexi
2018-11-18 14:54
#4

Skriv tex "cant login on my account" på subject och clicka sedan på chat now. sen kommer det komma upp en chatt-ruta, kanske att du behöver klicka i vilken typ av problem du har av en lista

Upp till toppen
Annons: