Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1443 ggr
Granja Del Toro
11/19/18, 11:56 PM

DDS4 Journal

Denna trad kommer att bli en DDS4 Journal, dar jag uppdaterar mina nuvarnade project, framtida project samt uppdateringar om nya och kommande nerladdningar pa hemsidan.

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
Granja Del Toro
11/20/18, 12:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har den senaste veckan fixat ett Legend Bar Set, som inkluderar ett par stolar, bord bar och hyllor med alkohol flaskor! Jag blev urtrakad av de orealistiska alkohol flaskorna vid baren. Sa jag fixade en bar hylla med foljande sprit flaskor, som synes pa bilden..

  • Baileys whiskey
  • Jack Daniels Whiskey
  • Pernod
  • Bacardi
  • Pink Lady GIN
  • Tequila
  • Captain Morgan Rum
  • Salmiakki koskenkorva
  • Koskenkorva Vodka

Jag har inte orkat uppdatera sidan annu med dessa nerladdningar som detta barskap. Kommer att forsoka uppdatera sidan med dessa nerladdningar innom nagra dagar…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
11/20/18, 12:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mitt project nu ar en rod hamster bur, med fler hamsterfarger. Nar den blir klar kommer denna bur att innehalla 2 farger som bara finns pa hamster honor, namligen svart skp och skp/vit . Om nagon har inne undrar vad dessa tva forkortningar star for sa ar det svart skoldpadd och svart skolpdadd och vit…

Den bla hamsterburen kommer att bli uppdaterad med fler farger den med…

Kommande hamsterfarger i dessa burar ar Svart ogd vit, Choklad, svart dominant spot, svart bandad dominant spot, samt gul, och de tva farger jag namnde tidigare..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
11/20/18, 7:56 AM
#3

Den roda buren for hamster honor ar nu klar for nerladdning fran var hemsida. Buren kommer med 12 hamster farger. Aven den bla buren har blivit uppdaterad sa nu har den 10 hamsterfarger att valja mellan..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

BlåPastell
11/25/18, 7:05 PM
#4

Sjukt fina :)

https://www.youtube.com/channel/UClGM27x5NbIO8ODd7aW5I9Q?view_as=subscriber

Granja Del Toro
1/13/19, 10:43 AM
#5

#4 Tack 🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

blackwood
1/20/19, 9:07 AM
#6

Vilken hemsida?

Annons:
Granja Del Toro
6/15/19, 11:49 AM
#7

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
6/15/19, 11:57 AM
#8

Min sims 2, 3 och 4 design creativitet ar pa upphall tills jag har luskat ut vart tusan mina snapshots hamnar. De hamnar inte dar de borde hamna nar man tar snapshots…😕 Och detta helvete har jag haft allt sedan jag testade BULGUARD antivitus ett par dagar, innan jag bestamde mig for att fortsatta anvanda avalst internet security… 😕

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: