Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1488 ggr
Linn Is The New
12/27/18, 1:18 AM

Sims 3- spelar folk fortfarande?

Som rubriken lyder. Finns det några här inne som föredrar sims 3 framför sims 4? Min personliga åsikt är att 4 är mest gjort för att de ska tjäna in mer pengar och enligt mig är deras tillägg värdelösa… Föredrar att bygga hus i 3an också. Men det känns som folk inte spelar det längre? På simsrecource kommer det knappt grejor längre till 3an.. Vilket är väldigt synd. Vill absolut inte klanka ner på er som kör fyran, vill mest veta om det finns några där ute som fortfarande är engagerade :D Mvh

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Mitchika
12/27/18, 2:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Åja, jag har suttit dom senaste dagarna och byggt och fixat ett litet projekt i The Sims 3 när jag haft lite tid över. 😃

Jag älskar trean passionerat fortfarande och har väldigt kul i det. Både med projekt jag spelar för mig själv och projekt som jag delar med mig av här på sajten. Nuvarande projekt är för att testa om en värld jag skapade för länge sedan kan erbjuda en kul och intressant utmaning samt historia. 

Mitt största problem just nu är att få simmarna att sluta välta dom stackars korna. Erwin, nej! Otto-Frida är inte till för att vältas! 😮

… okej, hon bara skrattade åt honom. Men seriöst, sluta välta korna och sluta slåss med tupparna i hönshusen! Vårt jobb är att ta hand om och bevara djuren, inte skada dom. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Kraxi]
12/27/18, 2:14 AM
#2

Jag älskar The Sims 3! Tyvärr kan jag inte spela något av mina spel längre då alla koder är borta och jag vill inte betala för nya. Så har bara 4an, men saknar det mesta i TS3. De tog bort så himla mycket bra och ändrade runt på massvis med grejer som känns helt ologiskt.

Nordanälvens
12/27/18, 2:59 AM
#3

Testade fyran ett tag. Kräktes lite i munnen trots massvis med bra mods och cc. Trean håller jag hårt i! Enda problemet är att en hel del mods/cc är utdaterade och kraschar spelet. Att sitta och sålla ut alla som inte funkar känns lite blö.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

[Tuulikki]
12/27/18, 4:38 PM
#4

Jag spelar bara 3an 😊

Icewolf88
12/27/18, 11:45 PM
#5

Har inte spelat The Sims 3 sedan 2014. Nu håller jag mig enbart till The Sims 4 som jag älskar.  Själv tycker jag fyran är bättre än trean.

KentHjärta
12/28/18, 4:58 PM
#6

Tycker sims 3 var en stor flopp. Tvåan är min allra favorit, men också det jag kört mest. Men kör mest sims 4 nu för tiden, uppe i 600 timmar snart oof. Mycket finare grafik, simmarna/djuren känns mer levande med varierande personligheter jämfört med  3an. Sims 4 känns mycket mer lovande. Förstår dock och håller med om hur expansionerna och DLC är uppbyggda. Man mjölkas på pengar. Men samtidigt uppdateras spelet oftast och det är väl för att hålla igång och släppa nytt content regelbundet. Sims 3 var bara extremt buggigt och fult enligt mig.

Annons:
Kakan87
12/29/18, 8:13 PM
#7

Spelar inte 3an längre, bara 4an! Fast ärligt talat så spelar jag knappt alls längre… Hoppas på att The Sims 5 kommer ut

Upp till toppen
Annons: