Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2647 ggr
xcarolinea
2018-12-27 23:16

Mina hushåll och tomter försvinner?

Hej! De senaste månaderna eller typ året har varje gång jag gjort en karaktär eller byggt ett hus jag blivit jätte nöjd med försvunnit när jag loggat in igen. Har redan provat att trycka på den vanliga spara innan men de försvinner ändå? Det går inte att reparera spelet i Origin så undrar om någon varit med om samma och vad man kan göra åt det?

Annons:
Nettis!
2018-12-28 11:21
#1

Är det i "Mitt Bibliotek" de försvinner? Om du har eget innehåll typ cc måste du markera " Inkludera eget innehåll" som finns i vänster sida.   Annars vet jag inte.

Vrilen
2018-12-28 16:18
#2

Delar du konto med några andra? Isåfall måste man se till att vara online när man sparar. Har samma problem och det har fixat mitt problem.

xcarolinea
2018-12-29 00:33
#3

Nej jag delar inte med någon. Det är mitt egna. 

De sparas ibland i Mitt Bibliotek men det är från "städerna" de försvinner alltså husen och familjerna liksom.

Signe06SL
2018-12-29 22:26
#4

Jag hade det felet förut men då började jag istället för att bara avluta och spara trycka på "spara som". Då hittar du alla dina hushåll! När du kommer in på "startsidan" med t.e.x "nytt spel" men då trycker du på ladda spel. Där finns alla dina hushåll :)

Upp till toppen
Annons: