Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1514 ggr
Mitchika
1/8/19, 12:03 AM

Mitchika förstör The Sims 3...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

… och ingen är ett dugg förvånad. 😃

Jag har haft ett riktigt jobbigt halvår och det har inte blivit mycket bättre, så orken att återuppta mina vanliga projekt finns inte. Däremot har orken att spela kommit tillbaka, så jag tänkte att jag kunde posta lite om allt jag ställer till med när jag kör min speciella lilla legacy. 🙂

Hela legacyn blir inte dokumenterad här, men jag slänger in lite bilder här och där, berättar lite roligheter, visar när dom sätter eld på varandra (ja, det händer oavbrutet i den här familjen)… såna saker. 😃

Först en kort bakgrund! 

Jag har lite apokalypsfeber och det har jag haft under många år, men jag har fortsatt med mitt apokalypstema i The Sims 3 och byggt världar därefter. En havsstad där husen byggs på pålar i havet och simmarna lever på  både dom och husbåtar var en del av projektet. Nuvarande projektet är ett berg mitt i havet. 😃

Väldigt spännande.

Det finns ingenting på berget eller i vattnet runtom. Inga tomter, inga spawners, det är en helt blank värld som spelaren kan forma hur man vill. Placera ut tomter, spawners, träd, dekorationer och annat kul man kan komma på. 

Så, världen har gått under i The Sims 3. Global uppvärmning har smält all is och planeten har svämmats över. Endast några få landmassor finns kvar och det här höga berget är ett av dom. Hit tog sig min grundare och två av hans bevingade kompanjoner efter en lång kamp för överlevnad, vägledda av sjöjungfru-folket. Det enda folkslag som både överlever och delvis frodas i en sån apokalyps. 

Grundaren, Sage Weaver, är en häxa och överlevde tack vare att han kunde flyga på sin kvast och var otroligt duktig på det. Trion klarade sig, men var nu ensamma på toppen av det här berget. Med hjälp av mods lyckades jag stänga av i stort sett allt som spelet automatiskt skapar. Vildhästar, herrelösa djur, paparazzis, turister och så vidare. Ett enkelt telefonsamtal avbokade tidningsleveransen och en liten belöningsegenskap tog bort räkningarna och brevbäraren. Så, helt ensamma! 😃

Sage Weaver och hans två bevingade katter.

Night Weaver

Dream Weaver

Jag vet inte vad det är med katter med vingar, men jag är barnsligt förtjust i dom. 😍

Det finns flera roliga alternativ för att fixa en partner i en sån här situation, men medan jag funderade över dom och hade i stort sett bestämt mig för hur jag skulle lösa det så löste spelet det åt mig…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
1/8/19, 2:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det finns två väldigt sällsynta fenomen i spelet. Nämligen utomjordingsbesök. 😃

Det är extremt ovanligt att få besök från utomjordingar i sitt kvarter och upptäcka det i och med att kvarteren är så stora och dom kan dyka upp överallt. Oddsen ökar om man har ett mindre kvarter, så som mitt apokalypsberg. 

Om en utomjording väl dyker upp i ens kvarter och man upptäcker det har dom en tendens att vara åldringar. Åtminstone i mitt spel. Jag har tappat räkningen på alla åldringsutomjordingar som dykt upp i mina olika världar. Häftigt, men inte så användbart i en legacy. Men vad dök upp i denna? Jo, en utomjording som dessutom var en ungdom! 😮

Det är som att hitta en enhörning… i nästan alla slags världar och universum förutom Sims 3, där är enhörningar ganska vanliga.

Jag var överlycklig över den här chansen och över att Sage hann springa fram och hälsa på henne innan hon försvann. Hennes namn var Vofura någonting fullständigt omöjligt att uttala och komma ihåg och hon har inte kvar det efternamnet längre så jag kan inte gå in i spelet och kolla och hon förändrade alla mina planer. 

Tack och lov räcker det med en presentation och ett möte för att man ska få simmens eller utomjordingens telefonnummer och därefter kunde Sage börja stalka henne. 😃

Först över telefon genom både samtal och SMS, men så fort deras relationsmätare var hög nog började han bjuda över henne. 

Några träffar senare…

… och ett par dejter senare…

… så visade det sig att Vofura inte kunde skaffa barn med Sage då hon var på ett intergalaktiskt uppdrag som förbjöd henne från att skaffa barn med andra arter. Vilket var helt förståeligt! Hon var på uppdrag med flera av sin art för att försöka rädda simligheten och planeten från total undergång. 

Tillsammans med sjöjungfrufolket hade dom startat ett projekt för att rädda och bevara så mycket av planeten som möjligt. Det var därför Vofura kom till berget till att börja med. 

Men Sage ville inte ge upp! Vofura var hans livs kärlek och han ville inte leva utan henne. Han erbjöd henne en plats i sitt liv och i sitt hem på berget för evigt med en urgammal, simlig tradition. 

Vofura övervägde det hela noga innan hon gav upp sitt uppdrag, sitt liv på sin hemplanet och sitt resande genom rymden för att slå sig ner hos Sage och låta honom bli hennes make. 

I speltid tog det beslutet ungefär 4-5 sekunder att fatta, men simmars och utomjordingars genomsnittslivslängd är 90 dagar. Det är snabba ryck som gäller!

Sage blev den lyckligaste häxan i galaxen!

Eftersom världen har gått under och myndigheterna och annat med den så är bröllop därmed ingenting mer än en rolig liten tradition att hålla vid liv. Onödig egentligen. men Sage fann det romantiskt och ville gärna kalla Vofura för sin fru och hon ville gärna delta i en simlig äktenskapstradition. 

En intim bröllopsceremoni med bara dom två närvarande för att… ja, förutom dom och katterna så existerar det inga andra där.

Så började Sages och Vofuras långa liv tillsammans. Det var inget enkelt liv utan en bergochdalbana som åkte och slängde sig åt alla håll. Även när saker och ting gick emot dom, när verkligheten var för tuff och även den gången när Sage i ilska kastade paddförtrollningen på sin fru så hon fick gå runt som en padda och äta flugor i en vecka så hittade dom alltid tillbaka till varandra och fann styrka hos den andre. 

Inte ens det faktum att dom troligtvis födde den individ som kommer leda till världens undergång en andra gång förstörde deras lycka eller kärlek till varandra. Från ungdomens dagar tills ålderns höst har dom hållit ihop och det enda som kan skilja dom åt är döden, som tragiskt nog kommer snart. Jag har spelat ett tag på den här familjen! 

Men viktigast av allt är ju det här supercoola rymdskeppet som Vofura hade med sig när hon flyttade in i familjen. Vårt eget privata rymdskepp redan i början på en legacy. Kan det bli bättre!? 😃😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/8/19, 3:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bara för att ge er en liten glimt i hur livet hos den här familjen är i nutid så tog jag en bild under en helt typisk torsdagskväll hemma hos familjen Weaver.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/8/19, 3:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här passade jag på att ta en bild på den snötäckta ön då bara deras lilla legacyhus fanns där. I nutid har ön växt lite mer än så. 

Vi har fortfarande snö och vinter trots allt som hänt för att… uhm… j-jag tycker verkligen om vintern i det här spelet och snön är så vacker! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/8/19, 3:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Kort efter att den bilden togs insåg jag att vi kommer behöva en kyrkogård när folk och katter börjar trilla av pinn, men jag hade ingen lust att offra plats på legacytomten för det och jag ville inte ha en massa spöken springandes runt i huset heller. 

Vi har tillräckligt med övernaturliga väsen och monster som det är. Så jag byggde en väldigt liten kyrkogård precis intill tomten. 😃

Den är inte mycket att se på i dagsläget, men jag har lovat mig själv att piffa upp den lite när folk börjar dö och vi får lite gravar.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

fia1116
1/9/19, 9:39 AM
#5

Som vanligt är det en fröjd att läsa om dina och dina simmars upptåg 😃 Jag hoppas det jobbiga vänder för dig snart! Det brukar det ju göra med tiden.

Mitchika
1/9/19, 11:09 AM
#6

#5 Tack så hemskt mycket! 😃🤗

Jo, det brukar ju det. Jag har flera läkartider inom en snar framtid så förhoppningsvis har jag kommit till en vändpunkt. Plus att valpen äntligen är större och mindre krävande. 🥵

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
1/10/19, 1:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Just det, jag nämnde att dom födde individen som troligtvis kommer leva till världens undergång igen. Det inträffade en kort tid efter bröllopet! 

Vem kunde tro att kombinationen häxa med nästan gränslösa krafter och utomjording med nästan gränslösa krafter kunde leda till en kraftfull, destruktiv avkomma?

Jag har inga bilder på honom som bebis för han var alldeles för ful, men hans namn blev Basil Weaver och jag såg ganska omedelbart att han blivit en mycket sällsynt hybrid. Både häxa och utomjording. Mods är fantastiska på det viset. 😃

Basil som småbarn med den då vuxna Sage, som hunnit åldras från ungdom.

Basil som småbarn med mamma Vofura, även hon vuxen här.

Basil har väldigt intressanta ögon som har växlat av och till genom hans uppväxt. Min teori är att det har att göra med att hans två sidor, häxan och utomjordingen, kämpar över vilken av dom som är den dominanta. 

Basil som barn med till synes helt normala sim-ögon.

Utöver detta hade Basil även en låtsasvän i form av en docka som kom till liv, inte olikt många andra barnsimmar i den här världen. Låtsasvännen fick namnet Broken Weaver, endast för att jag tyckte att det var komiskt. 

Basil har alltid haft livlig fantasi och lekte ofta kung över hovet vid bord och bänkar. Det kanske borde ha varit en varningssignal, men än så länge anade jag inget ont. 

Basil ute och leker tagare med Broken. Notera förändringarna på ögonen, som nu ser ut exakt som mamma Vofuras ögon. Utomjordingen är stark för stunden…

Kort efter att Basil växte upp till barn så bestämde jag mig för att bygga en skola åt honom. Inte vilken skola som helst, utan en magisk skola. Sage spenderade dagarna med sina alkemiska experiment och sina uppfinningar, men Vofura hade all tid i världen att lära upp sin son i allt han behövde veta. 

Så dom byggde en skola, som jag kommer visa i mer detalj i ett annat inlägg! 

Basil i klassrummet, pluggande för fullt.

Jag tror det var här någonstans som hans utomjordingsögon blev permanenta och vi såg aldrig dom gyllene sim-ögonen igen.

Än så länge anade vi ingenting. Basil was Slabbig, Ivrig och Opassande, men visade inga tecken på något ont. Bara ett lite udda, missförstått barn som kanske var mer ensam än Sage och Vofura märkte av. 

Oskuldsfulla barndom…

… som abrupt tog slut när han blev tonåring. 

Jag anade oråd direkt när jag såg honom som tonåring. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var då, men det fick jag svar på kort efter.

Det hela ballade ur helt när Broken gick från att vara en låtsasvän till en verklig sim. Jag tror inte Broken hade Opassande som låtsasvän och barn, men han hade det som tonåring och jäklar, vad det ledde till bråk! 🤦‍♂️

Broken och Basil som tonåringar när dom pluggade ihop.

Broken som en riktig sim.

Från att ha varit bästa vänner rök Basil och Broken ihop i fruktansvärda bråk som skakade hushållet. Det gick inte att lämna dom två ensamma utan att det uppstod konflikter så jag, Sage och Vofura fick a stenkoll på dom. 

Med lite övervakning så dog konflikterna långsamt ut mellan dom två tonårspojkarna och dom blev vänner igen. 

Men slutet på deras bråk var början på bråken med övriga familjen…

Först kom magin. Basil började väcka sina magiska krafter som tonåring och han lekte mycket med magin och lärde sig snabbt. Mycket snabbare än vad Sage någonsin gjort. Snart kunde Sage utföra Brandvågsbesvärjelsen och dess kyliga motsvarighet och herregud, vad han missbrukade sin magi. Han satte eld på familjemedlemmar stup i kvarten och när han inte brände dom frös han ner dom. 🤦‍♂️

Sen kom drakarna… 

Japp. Drakar. Basil och Broken stal drakägg från sin magiska skola och kläckte dom till drakar.

Broken stal fler drakägg än vad Basil gjorde och kläckte fler drakar än honom också…

Under tiden så passade Broken på att uppvisa sitt Opassande beteende genom att flörta med Vofura framför Sage (jag hann inte se exakt vad Broken och Vofura gjorde, men jag såg Sages reaktion på det) och skapade ett rejält drama som nästan tog död på deras äktenskap. Hade Sage inte haft vänskapselixir att kasta på Vofura för att få upp deras relation igen vet jag inte hur det hade gått. 

Sa jag att det var kärlek som fick Vofura och Sage att hålla ihop? Det stämmer väl delvis, men det var mestadels kemi. Alkemi. Oskyldig😃

Förutom drakar som Basil kunde använda för att sätta eld på familjemedlemmar utöver sina förtrollningar (den röda draken Drell var dock mycket snällare och fogligare än vi hade räknat med) så lärde han sig nya besvärjelser och förhäxningar när han blev äldre och fick mer magi. Simmarna kan automatiskt kasta magiska förtrollningar efter egen fri vilja. så… 

Kort sammanfattat: 

  • Han satte eld på sin mamma, pappa, lillebror och Broken fler gånger än vad jag kan räkna. 
  • Han frös sin mamma, pappa, lillebror och Broken fler gånger än vad jag kan räkna. 
  • Han lärde sig paddifieringsförhäxelsen och likt sin pappa före honom förvandlade han sin mamma till en padda när hon sa åt honom att göra sina läxor. 
  • Han lärde sig en besvärjelse som får den drabbade att bli förälskad i den nästa sim den pratar med och kastade den besvärjelsen på allt och alla om och om igen. Behöver jag ens beskriva kaoset som uppstod på grund av det? Yrar

När hans mamma fyllde år och blev åldring stod Basil och Broken och hånskrattade åt henne och häcklade henne! På hennes födelsedag! 😮

Titta bara! I bakgrunden står Basils rara lillebror och försöker vara stöttande och fira sin mamma medan Basil bara hånskrattar åt henne!

Detta är elaka, elaka barn!

Broken däremot gjorde en helomvändning när han träffade sin pojkvän och vek av helt från den mörka vägen som han vandrat längsmed tillsammans med Basil. Basil däremot blev rasande över att Broken svek från hans sida då han trodde att dom skulle vara tillsammans för evigt. En utomjordingshäxa med krossat hjärta är inte att leka med. 

Jag började känna mig riktigt nervös över Basils existens och bestämde mig för att testa om det skulle gå att ha ihjäl honom. Utomjordingar i The Sims 3 har väldigt roliga krafter. En av dom är att kunna kalla på meteorer på kommando, om dom har tillräckligt med hjärnkraft. 

Meteorer som kan komma farande och träffa Basil rätt i huvudet, till exempel! 

BOOM!

När röken och dammet lättade så stod Basil där i luften. Inte på marken, inte på meteoren, utan mitt i luften och stirrade på mig. FörskräcktYrar

Jag är faktiskt lite rädd för den här simmen. Basil överlevde en meteorkrasch som var siktad rätt på honom och hans reaktion efteråt var att gå och släcka bränderna som uppstod runtomkring. Den här simmen är farlig och jag är riktigt orolig över vad han kommer ställa till med. Både i familjen och i världen. 

Svårdödad, besitter både magiska krafter och utomjordiska krafter, ansvarslös, skoningslös och elak. Basil kan mycket väl bli orsaken till att världen går under igen. Om ingen stoppar honom vill säga…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/10/19, 2:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Några dagar efter att Basil föddes så fick Night och Dream en liten kattunge. 😃

Tidpunkten var noga planerad av katterna då nästa generation Weaver också kommer behöva en vägledare som fortsätter familjens traditioner. En bevingad katt som troget följer sin sim och försöker leda dom på rätt väg. 

Uppgiften att bli Basils vägledare föll på lilla kattungen Moon.

Hon föddes med sin mammas pälsfärg och hjärtsymbol i pannan, men fick sin pappas blå ögon. 😍

En rar liten kattunge som sedan kom med ytterligare en överraskning när hon växte upp och hennes vingar växte fram. 

Vingarna blev nattsvarta, precis som hennes pappas!

Finns det något hopp för att leda Basil på rätt väg så vilar det hos Moon. 

Hon har en mjuk, varm personlighet och besitter ett stort lugn. Något som Sage hoppas ska smitta av sig på Basil när han blir äldre och dom spenderar mer tid ihop. Speciellt nu när Broken är upptagen med sin pojkvän och inte hinner med Basil längre.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/10/19, 9:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

Generation 1: Bevingade katter är en viktig del i en hälsosam frukost.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/10/19, 9:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Generation 2: Traditionen förs vidare, åt båda hållen! 

Precis som med vanliga katter så prioriteras deras behov. Vill dom sova på matbordet får man vackert hålla i tallriken medan man äter. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
1/10/19, 11:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Weavers magiska skola för mycket speciella barn

Har dina simmar ett speciellt barn? Då menar jag alltså ett riktigt speciellt barn, speciellt utöver det allra vanligaste som verkligen sticker ut-speciell? I såna fall har vi en skola för dig! 

Välkommen till Weavers magiskaskola för mycket speciella barn!

Familjen Weaver grundade denna Hogwarts-inspirerade skola för att utbilda sina barn i allt inom magi, det övernaturliga och det utomjordiska. I början var skolan enbart för ätten Weaver, men dom öppnade snart dörrarna för flera intresserade. Så länge man överlevt apokalypsen, vill säga. 

Portarna öppnas endast för riktigt speciella individer. Vanliga simmar har gott om vanliga skolor att gå i.

Jag tror vi har sagt speciell tillräckligt många gånger nu. 

Så, vad har vår skola att erbjuda? Jo, utöver allt som en "vanlig" skola erbjuder så erbjuder vi: 

En otrolig mängd utomhusaktiviteter

Lektioner i biskötsel och biodling för tonåringar eller äldre för att hjälpa till att bevara den lilla natur som finns kvar i världen. Bihonung och bivax är även nödvändiga ingredienser i alkemi, ett ämne vi studerar i den här skolan.

Skötsel och vård av magiska djur och övernaturliga väsen! Efter den senaste olyckan med stackars lilla Timmy på hans födelsedag måste eleverna vara tonåringar eller äldre för att få delta. Skolan ansvarar inte för elever som blir uppätna av Wanda eller skadade i drakhanteringen. Alla tonåringar får ett drakägg att föda upp, ta hand om och tämja som en del av utbildning. Vi erbjuder även målarkurser ute i det fria!

En fantastisk, magisk skogsglänta för dom yngre barnen att äventyra runt i och utveckla sin fantasi under rasterna. Används även som häng och hångelplats av tonåringar efter skoltid.

En lugn hörna för att sitta ner och öva upp sitt logiskt tänkande och knyta band med andra elever, mitt i händelsernas centrum!

Uppe på skolans tak har vi en hel arena dedikerad till att lära eleverna flyga på kvastar och köra olika kvastsporter! Eleverna kan ta med egna kvastar, annars har skolan massor av lånekvastar. Observera att kvastarna i städskrubben INTE är magiska, vi vill inte ha fler olyckor och brutna ben! Endast tonåringar eller äldre, vi har fått nog av barn som inte kan styra kvastarna ordentligt och flyger av bergets kant.

Allt detta på skolgården, bara några meter från porten.

Inte övertygad än? 

Låt oss ta en liten titt inne i själva skolan också. 😃

Massa möjligheter till studier och lärande i vackra inomhusmiljöer

Först kommer vi in i lilla stora hallen, som leder till alla andra rum i skolan.

Till vänster har vi skolans enda klassrum där både barn och tonåringar undervisas. Vi håller klasser i alkemi, historia, magiska förtrollningar och allt annat som våra lärare kan komma på. Elever får även komma med önskemål om vad dom vill lära sig.

Vi håller inga stora klasser av säkerhetsskäl. Tre elever med trollstavar, magiska krafter och varsin drake är svårt nog för en lärare att hålla reda på. Dessutom innebär det att ditt barn får maximal uppmärksamhet av läraren!

Det finns trollstavar att låna, men vi rekommenderar starkt att införskaffa en egen trollstav till barnet. Trollstavar har en tendens att variera väldigt i kraftnivå och det kan skapa onödiga problem i klassrummet och resultera i otrevliga sidoeffekter på dess användare.

Till höger, mittemot klassrummet, har vi vår studievägledare!

Det kan tyckas konstigt att ha en magisk spegel som studievägledare, men Charles-Edward är otroligt duktig på att både ge råd, vägleda och visa dig ditt omvända inre jag för maximal förvirring, osäkerhet och en kraftig identitetskris. Precis vad alla skolor eftersträvar!

Vi har två toaletter på hela skolan som vem som helst får använda då vi inte vill begränsa våra elevers könsidentiteter till enbart pojkar/män och kvinnor/flickor, men samtidigt har vi inte plats att bygga en toalett för varenda könsidentitet som finns därute. Istället får alla dela!

Första badrummet.

Andra badrummet. Jag vet inte varför jag visar er dom. Det är två identiska badrum som bara skiljer sig i färg och lite i dekor, men vi måste väl visa att vi faktiskt har badrum och inte bara två dörrar till ingenstans.

Sist har vi vårt lilla bibliotek! Anpassat för elever i alla åldrar och det finns böcker, nyskrivna såväl som räddade och återställda från gamla världen innan apokalypsen, att läsa. Alla är välkomna att komma och ta del av litteraturen, även dom som inte är elever på skolan. Sådan kunskap ska delas och spridas.

OBSERVERA: Weavers magiska skola för mycket speciella barn ansvarar inte för dödsfall, försvinnande av elever i okända dimensioner, någon typ av skador relaterade till skolaktiviteter, nedbrända eller förstörda hus eller skadade familjemedlemmar på grund av magi som lärts ut på skolan och… ja, ärligt talat, vi tar inget ansvar alls för något negativt, farligt eller destruktiv som orsakas av eller till våra elever, men vi tar all ära för allt fantastiskt och prestigefullt som dom lyckas med. 

Är ni sålda än? Låter det inte som den perfekta skolan för era perfekta, speciella små älsklingar? 😃

Weavers magiska skola för mycket speciella barn - Det bästa den postapokalyptiska världen har att erbjuda

"Vi har 80 % färre dödliga saker på våra marker än Hogwarts och 50 % lägre dödlighet för både elever och lärare!"

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: