Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1402 ggr
Lemonfreak
2019-01-27 16:17

Sim har redan uppnått allt?

Hej! Gjorde precis ett inlägg där jag frågade om det går att ta bort färdigheter då min sim som jag skapade började med  högsta nivån i alla färdigheter. Insåg dock att hon även hade uppnått sin ambition och hade alla belöningsegenskaper. Testade då att skapa en ny sim med det blev samma sak igen, direkt när jag flyttar in simmen kommer det upp att hon uppnått högsta nivån i alla färdigheter och har uppnått sin ambition.  Är detta en bugg, och vad kan jag göra åt det? 

Tacksam för svar! :)

Annons:
Mitchika
2019-01-27 16:27
#1

Wow, vilken intressant bugg. 😃

Jag frågar det som jag alltid gör först: Har du några mods och/eller eget innehåll i spelet? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lemonfreak
2019-01-27 16:42
#2

Eller hur, lite irriterande dock 😃

Nej, har varken mods eller eget innehåll installerat! :)

Mitchika
2019-01-27 16:56
#3

#2 Intressant. Det borde dyka upp rapporter om den buggen snart i såna fall, men har du provat att reparera spelet i Origin? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lemonfreak
2019-01-27 18:33
#4

Testade att reparera och nu funkar det som det ska! Tack så mycket för hjälpen igen! :D

Mitchika
2019-01-27 23:05
#5

#4 Ingen orsak, vad bra att det var så lättlöst! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

KentHjärta
2019-02-08 02:08
#6

Om en laddar ner simmar från galleriet finns det en chans att simmen har maxat i allt, typ som att man kan ladda ner gravida simmar och de fortfarande är gravida. fast folk har maxat deras färdigheter innan de laddats upp.

Om du inte har några CC installerat är jag säker på att det är en bugg! Det är inte ovanligt att sims 4 buggar ur totalt, för ett tag sen var det ett problem med att simmar bara stod till och inte gjorde något alls, spelet funkade inte för någon😃 Förhoppningsvis släpper EA en patch snart som fixar det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: