Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 1923 ggr
Cilly06
3/9/19, 6:07 PM

Kan inte ladda ner nya packs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick nyss en ny dator från min pappas sambo, från hennes son och han har laddat ner sims på något konstigt sätt, och jag misstänker att han har fuskat sig till det på något sätt, så de flesta packs finns men origin är inte installerat och innan man öppnar det kommer först en ruta där det står ”tillåter du att denna användare får göra ändringar på denna dator m.m och sen kommer en ruta med detta”run the game as administrator if it is the first time you play it, always make sure origin is not running(se bild)” och min fråga är, HUR SKA JAG KUNNA LADDA NER FLER PACKS?! VILL GÄRNA HA HJÄLP!

Annons:
Mitchika
3/9/19, 6:15 PM
#1

Det är mot sajtens regler att diskutera olagliga sätt att få tag i The Sims 4 och dess expansioner, prylpaket och game packs då det faktiskt är ett lagbrott. I denna regel ingår även ett förbud att diskutera hur man får olagliga versioner av spelen att fungera: 

https://thesims.ifokus.se/articles/4f22e1dd88f47231d9006c25-sajtens-regler?stickies-1

Det är inte tillåtet att

Diskutera olagliga sätt att få tag i The Sims-spelen. Det är därmed även förbjudet att efterlysa koder/serials/cracks/dylikt till något av Sims-spelen i det öppna forumet. Vill man diskutera sådant får man hålla sig till PM eller andra hemsidor. Detta eftersom vi på TSiF inte vill associeras med olagligheter. Observera att detta inkluderar all diskussion kring ämnet, inklusive diskussioner kring att få olagliga versioner av spelen att fungera. Alla versioner som man laddar ner gratis på internet är olagliga! De enda lagliga versionerna är de man köper! 

Jag låser härmed tråden och rekommenderar att du ber om hjälp att ta bort den nuvarande, olagliga versionen av The Sims 4, installerar Origin och sedan köper The Sims 4 och dom  expansioner, gamepacks och prylpaket du vill ha när du kan. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: