Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1082 ggr
heatherm
3/17/19, 3:53 PM

Kan ej välja tomt

Jag har bygg en kyrka som jag vill att mina simmar ska gifta sig i, men jag får inte upp den när jag ska planera i "sociala tillställningar"

Har gjort den till en Allmän tomt, men funkar ej. Har också ändrat till en park men ingen lycka.

Har till och med lagt tomten på en tomt som kommer upp på listan, men nu får jag inte upp den längre när jag placerade kyrkan där.

Vad kan vara fel? vad behöver jag göra för att den ska komma upp på listan när jag ska välja plats för festen?

tack på förhand

Annons:
Mitchika
3/17/19, 4:27 PM
#1

Vilken mysig idé med kyrkan! 😍

Har du bara testat med Allmän tomt och Park? Har du provat att göra den till något annat och se om det fungerar? Alternativt, finns det något som hindrar tomten för att räknas som "färdig" eller hur ska man säga? 

Jag har två förlovade simmar som jag spelar på nu som är tänkta att gifta sig i vår. Jag kan prova att gifta dom på en egenbyggd allmän tomt. Alternativt om du laddar upp din kyrka till galleriet så kan jag hämta ner den och prova att låta mina gifta sig i den?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/17/19, 4:29 PM
#2

Krav! Så hette det jag tänkte på. 😃

En allmän tomt har inga krav, men en park har. Har du kollat så att din kyrka uppfyller kraven för att vara en park?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
3/17/19, 4:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag testade och kollade om det här fungerade: 

Vill du inte bygga om din kyrka för att anpassa den efter kraven går det utmärkt att bygga en källare, slänga in allt som du behöver där (klickar du på föremålet som saknas så öppnas köpläget och visar föremål som räknas) och sen har du en fullt duglig park. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

heatherm
3/17/19, 5:22 PM
#4

hej! tack för svar! :)

jag fick det till att funka äntligen. Jag ändrade till "Salong" och då ville det komma upp, märkligt!

Mitchika
3/17/19, 5:38 PM
#5

#4 Den kanske hade alla krav uppfyllda för att bli en salong? Då borde det definitivt ha fungerat. Oavsett så toppen att det funkar! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: