Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 5973 ggr
Mitchika
2019-03-18 22:26

"Hästar" i The Sims 4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7

Modding communityn i The Sims 4 är precis lika magisk som den var till dom tidigare The Sims-spelen. 😍

Den senaste skaparen jag kollade in är The Kalino som har skapat ett antal olika sorters djur till The Sims 4. Jag hamnade på hennes blogg av en slump då jag letade efter CC som kunde göra en hund mer hästlik och jag blev inte besviken. 😃

Först skulle jag bara skapa en hästhund åt min vän som ville ha hästar i The Sims 4, men nu håller jag på att ladda ner CC för att skapa koalor, renar, älgar, lamor och massa annat kul. Några av dessa djur behöver inte ens CC för att fungera och se bra ut. 😍

Naturligtvis går dom inte att rida på och dom beter sig och låter som hundar, men jag älskar ändå variationen och utseendet på djuren. Hästarna hade två typer av manar, hovar, en extra fluffig svans till deras korta päls och trots all CC för att få dom att se rätt ut går det att ge dom lite kläder också. Manarna finns även i läckra regnbågsfärger. 

Hennes Twitter finns här och det finns länk till hennes tumblr där, där man kan kolla på och söka efter alla hennes skapelser: 

https://twitter.com/TheKalino

Jag har inte skapat hästen, utan jag laddade bara ner den från hennes sidor och målade den vit.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
densomundrar
2019-08-13 16:51
#2

Så söta 😍Fantastiskt vad man kan skapa med lite fantasi!

Upp till toppen
Annons: