Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1615 ggr
sp0ngeb0b
2019-04-17 20:08

Mallar för att bygga hus

Jag vill minnas att när jag var yngre och spelade the sims 2, att min vän hittade guider/mallar till hus som hon följde när hon byggde. Jag tror inte det var youtube, utan typ bilder med ritningar. Jag spelar nu TS4 och har velat följa en sådan mall då jag inte bygger speciellt fina hus själv, vill liksom lära mig och få inspiration. Jag vet inte riktigt vad jag ska googla på, och har bara hittat youtubevideos men jag tycker det är lite svårt att följa då det går väldigt snabbt. Är det någon som känner igen detta och vet om det finns som jag söker? Eller någon kanske har andra tips? 🙂 Vet redan att man kan ladda ner hus och det har jag gjort, men nu vill jag alltså bygga dem själv.

Annons:
Mitchika
2019-04-17 20:15
#1

Prova att googla "house plans" eller "floor plans." Det borde ge en massa roliga resultat. Jag brukar göra det när jag bygger i bland annat The Sims 2 och även i dom andra spelen om jag inte har några idéer eller inspiration själv. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

sp0ngeb0b
2019-04-17 21:47
#2

#1 Tack så mycket, det ska jag prova 🙂

fia1116
2019-04-18 17:18
#3

Det går även att sänka hastigheten på youtube-videos! Under kugghjulet i videon ska det finnas 😄

SimsBrooke
2019-04-22 10:33
#4

Du kan ju gå in på hemnet eller söka efter planritningar på google. jag brukar ofta gå till Hemnet =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: