Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1124 ggr
Marbi
5/24/19, 7:04 PM

Startat upp Sims 3 igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev så inspirerad när jag läste om de legacys i Sims 3 som en del spelar här. Jag har inte haft igång mitt Sims 3 på många år eftersom det inte fungerade att spela med alla delar jag hade men upptäckte precis nu att man kan välja vilka vilka SP och EP mm man vill spela samtidigt så då var det inte ett problem längre. När jag hade spelet igång så byggde jag hus och la upp på en webbsida där jag är en av admin så jag spelade inte så mycket. Sims 2 var alltid min favorit men nu har jag avinstallerat det sen några månader och har bara kört Sims 4 fram till nu då. Blev intresserade av att spela In i Framtiden så där har jag skapat en sim men inte hunnit så mycket längre än så. Vi får se vad som händer. :) Min sim heter Eve Evernever.

Annons:
Mitchika
5/24/19, 7:08 PM
#1

Åh, så roligt att se fler spela The Sims 3 igen och extra kul med en till framtidssim. 😃

In i Framtiden är jättekul och en ganska stor kontrast till dom vanliga kvarteren, med tanke på allt roligt som finns och alla framtida bekvämligheter. Plumbotarna livar upp en del också, tycker jag. 🙂

Eve Evernever, älskar namnet. Lycka till! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Marbi
5/25/19, 10:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack. :) Här är det lilla quirky huset som jag byggde till Eve. Det är moduler som är ihopsatta och man kan bygga på vartefter man behöver fler rum. Fast jag tror att hon ska få flytta till något mer lyxigt längre fram.

Mitchika
5/25/19, 10:49 PM
#3

#2 Nej, vilken kul idé! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: