Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1617 ggr
Galenidjur
2019-06-20 16:19

Sims 3 kraschar

Jag har stött på ett konstigt problem. Spelet laddar som det ska fram till huvudmenyn, men så fort jag trycker på min familj kraschar det. Detta händer dock inte om jag stänger av internet innan jag börjar spela. Nån som vet vad det kan bero på? 🤔

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
Mitchika
2019-06-20 16:32
#1

Kraschar spelet om du går till alternativen på huvudmenyn och stänger av allt onlineinnehåll?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galenidjur
2019-06-22 20:07
#2

#1 hmm. Har testat och jag kan inte spara några ändringar för då kraschar spelet 🤔

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Mitchika
2019-06-22 20:58
#3

#2 Riktigt skumt. Det händer inte om du stänger av Internet innan du börjar spela? Kan du stänga av Internet, gå in i inställningarna i spelet och då stänga av alla onlinealternativ och spara innan du provar igen med Internet igång?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galenidjur
2019-06-24 23:40
#4

#3 har lyckats spara , men det hjälpte inte. Nu kommer jag dock in på laddskärmen efter att ha tryckt på min familj, men efter att den laddats ett tag stannar den upp, laddar i nån minut utan att röra på sig och sen kraschar det.

Börja fundera på om det är origin det är fel på.  På min gamla dator körde jag från skiva och hade aldrig detta problemet, men så fort jag började spela på min nya dator som inte har någon cd-port (så därför måste jag spela genom origin) började det krascha…. Kanske om jag kopplar i en extern cd-port eller installerar om origin . Hm…  Hittar inget på google heller 🤔

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Mitchika
2019-06-25 01:02
#5

#4 Jag tycker det låter som det är Origin som är boven också. Det ska tydligen gå att reparera The Sims 3 i Origin om man har det installerat via Origin. Jag har aldrig testat själv, men jag hittar information om det när jag googlar. Har du provat det? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Granja Del Toro
2019-06-25 20:31
#6

En bra orsak varfor jag inte har pa internet eller loggar in mig da jag spelar sims 3 och sims 4…Origin och dess krashande…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
Galenidjur
2019-06-25 22:23
#7

#5 det visste jag faktiskt inte , ska testa det! #6 jag har alltid spelat utan origin fram tills nu så har aldrig haft problem haha. Men det är ett vanligt problem med origin då?

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Mitchika
2019-06-25 23:02
#8

#6 Jag har hört om flera personer som har problem med Origin, men jag har aldrig upplevt det själv. Jag har alltid Origin igång när jag spelar Sims (alla spel utom ettan) och har aldrig upplevt problem. Riktigt märkligt. 🤔

#7 Om inget annat fungerar, har du provat att ha Origin i Offlineläge när du spelar så att du slipper stänga av Internet varje gång?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galenidjur
2019-06-26 12:52
#9

#8 Det visste jag inte heller att man kunde göra. Ska testa det!

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: