Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1827 ggr
Sims4.sims4
2019-06-28 21:43

Roliga saker att göra i sims 4

Skriv massor med roliga idéer som man kan göra i sims 4❤️ Jag börjar då: •Skapa dig och din familj och styr över dom •spela utan att använda fusk •testa någon roliga challenge, t.ex 100 baby challenge

Annons:
s8x2n6
2019-07-11 23:35
#1

om du har en kompis att spela med:

  • ena bygger husets struktur och rum, men väljer INTE väggmönster, möbler mm. Sedan tar den andra över och inreder huset :)
  • en har ögonbindel på sig (person A) och sitter vid spelet, i byggläge. Person B måste instruera vad den med ögonbindel ska göra! Det bästa är om person A får slumvis välja dörr, fönster, möbler mm… huset kan se rätt så intressant ut i slutändan 😂
  • samma princip som ovan, men i CAS! En med ögonbindel och den andra försöker instruera 🙂
  • person A börjar med att bygga och inreda EN våning av ett hus, och går sedan upp en våning, där person B ska fortsätta, utan att få se eller veta alls vad person A har gjort.

Saker att göra själv

  • försök skapa simmar med teman. Tillexempel regnbågs-simmar, där varje sim representerar en färg i regnbågen. Eller planet-simmar, en sim per planet i solsystemet 😃
  • försök göra dina favoritkaraktärer i CAS, t.ex. olika dinseyprinsessor eller en spelkaraktär.
Marbi
2019-07-12 09:38
#2

Just nu har jag snöat in på att göra olika typer av sjöjungfrur eftersom det är lite nytt.

För mig är det roligaste jag kan göra att bygga hus och där finns det variationer i massor plus att inreda i olika stilar och färgskalor.

Upp till toppen
Annons: