Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 1010 ggr
Amephyst
6/29/19, 12:37 PM

MC Command Center och Paradisö

Jag har under ett tag spelat utan moddar, så dels kan jag inte mycket om moddar och dels är jag ganska ringrostig på att modda 😊 Men jag börjar nu fundera på att börja köra med MC Command Center igen nu när jag kör en legacy igen. Men jag är osäker på om den är uppdaterad för Paradisö eller inte? 🤔 Jag vill inte direkt att kvarteren dör ut och mina sjöjungfrur har svårt att hitta partners…

Annons:
s8x2n6
7/11/19, 11:20 PM
#1

Jag har inte märkt av att det skulle vara inkababelt, tror mig ha version 6.3.2. (senaste). Deaderpool skriver alltid vid varje MCCC-version vilka pack/uppdateringar som den är garanterad att funka med :) den senaste garanteras funka med patch-uppdateringen som var 18e juni och alla pack innan det, men ingen garanti för Paradisö. Men som sagt, jag har inte haft några problem alls med den versionen tillsammans med Paradisö 😃 jag är alltid seg på att uppdatera min MCCC, och har aldrig haft problem med den 🙂

ElviraMariaEriksson
8/27/19, 11:34 AM
#2

Jag har problem med mc comand center och vet inte varför.. jag har laddat ner den korrekt osv men den kommer inte upp på sims när jag går in och även heller inte kärleks mod osv.. är de på grund av paradisö eller någon som vet??

Nettis!
8/27/19, 12:52 PM
#3

Jag har mc comand center  version 6.4.1, och jag har inga problem med paradisö # 2 kolla inställningarna i spelet. Skrev i din andra tråd också. Gå in på inställningar i spelet och kolla så mod och script är förbockat. Det brukar bockats av när det är en större uppdatering.

Upp till toppen
Annons: