15. The sims 4

Hur får man ett spöke på Sims 4?

2019-07-13 21:12 #0 av: JorvikAlice

Hej!

Jag har precis dödat en av mina simmar för att kunna få ett spöke, men jag vet inte hur man gör. Jag har tryckt på knappen där man kan stärka den döda simmen med den fysiska världen men inget spöke har kommit, vet någon när spöket kan komma?

Jag har också provat att lägga simmen i katalogen som i The sims 3 för att få ett samtal, men funkar det i The sims 4 också?

Tacksam för svar!Hjärta

Anmäl
2019-07-13 21:54 #1 av: Mitchika

Låt gravstenen eller urnan stå någonstans på din tomt där du har koll och sen är det bara att vänta. En natt så småningom kommer spöket dyka upp. Skrattar

Då kan en sim som hade hög relation till simmen innan den dog be spöket att flytta in i familjen. Alternativt behöver en sim bygga en stark relation till spöket och sen kan simmen be spöket flytta in också. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2019-07-13 21:56 #2 av: JorvikAlice

Okej tack så mycket <3

Anmäl
2019-07-13 21:56 #3 av: JorvikAlice

Okej tack så mycket <3

Anmäl
2019-07-13 22:00 #4 av: Mitchika

#3 Lycka till! Tummen upp

Spöken är jätteroliga. Vill du ha ett litet tips från mig så är spöken som har dött i eldsvådor några av dom roligaste. Dom kan nämligen starta bränder och eldsvådor när dom är arga och väljer man ett hetlevrad sim är det lätt att göra dom arga. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2019-07-13 22:02 #5 av: JorvikAlice

Okej tack för tipset ska testa Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.