15. The sims 4

Bilder från mina familjer i Sims4

2019-07-23 16:36 #0 av: Marbi

Tänkte visa lite bilder från mina familjer som jag spelar i Sims4. Först ut är en av familjerna i ö-paradiset. Mamman och pappan bodde ett tag off grid men nu har dom flyttat till en egen liten ö och har hunnit med att få tre barn, alla flickor. Mamman är gravid igen så dom måste bygga ut eller flytta.

Från vänster har vi Ariki som just börjat skolan, mamma Olanoa, tvillingarna Talia (rosa) och Teuila (blå) samt pappa Akamu.

Anmäl
2019-07-25 11:21 #1 av: Marbi

Tvillingarna Teuila (blå hårspännen) och Talai har börjat skolan, Ariki är tonåring och det nya tillskottet är en busunge som heter Moana. Akamu och Olana har fullt upp med sina fyra tjejer.

Anmäl
2019-07-25 19:16 #2 av: Marbi

Min andra familj, Elaeho och Alani, har två barn. En dotter, Meilani oc en son, Tamati. Som ni kan se över Elaeho's huvud så är familjen sjöjungfrur.

Anmäl
2019-07-25 19:18 #3 av: Marbi

Min tredje familj är också sjöjungfrur. Lagi och Elei Malauulu med sonen Hawea.

Anmäl
2019-07-25 19:41 #4 av: Marbi

Den fjärde familjen - ja, jag tänker fylla hela paradiset med mina simmar - är Taneo och Leinani. Hon är gravid så vi får se vad som händer framöver.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.