Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 830 ggr
Marbi
2019-07-23 16:36

Bilder från mina familjer i Sims4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa lite bilder från mina familjer som jag spelar i Sims4. Först ut är en av familjerna i ö-paradiset. Mamman och pappan bodde ett tag off grid men nu har dom flyttat till en egen liten ö och har hunnit med att få tre barn, alla flickor. Mamman är gravid igen så dom måste bygga ut eller flytta.

Från vänster har vi Ariki som just börjat skolan, mamma Olanoa, tvillingarna Talia (rosa) och Teuila (blå) samt pappa Akamu.

Annons:
Marbi
2019-07-25 11:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tvillingarna Teuila (blå hårspännen) och Talai har börjat skolan, Ariki är tonåring och det nya tillskottet är en busunge som heter Moana. Akamu och Olana har fullt upp med sina fyra tjejer.

Marbi
2019-07-25 19:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min andra familj, Elaeho och Alani, har två barn. En dotter, Meilani oc en son, Tamati. Som ni kan se över Elaeho's huvud så är familjen sjöjungfrur.

Marbi
2019-07-25 19:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Min tredje familj är också sjöjungfrur. Lagi och Elei Malauulu med sonen Hawea.

Marbi
2019-07-25 19:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Den fjärde familjen - ja, jag tänker fylla hela paradiset med mina simmar - är Taneo och Leinani. Hon är gravid så vi får se vad som händer framöver.

Marbi
2019-08-27 10:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#5

Radade upp mina simfamiljer framför kameran igen. Det har inte hänt så mycket eftersom jag inte spelat med dom på ett tag. Är för upptagen med challenges just nu :)

Leinani är höggravid så det dröjer nog inte länge innan vi får vem den lilla bäbisen är. Taneo gör allt för att Leinani ska må bra.

På nästa bild har vi min första familj Mamea/Kaliatanea, Akamu, Olanoa, Ariki, Teuila, Talia och lilla Moana. Akamu är Leilani's bror och Olanoa är Taneo's syster.

Hos familjen Aloha/Lanalai har det inte heller hänt så mycket. Lyckades få dom att sitta still en stund i alla fall, från vänster Alani, Elaeho, Tamati och lilla Meilani.

Sista familjen Malauulu har fått tillökning. Från vänster Elei, Hawea, Lagi och nya tillskottet Alehi.

Marbi
2019-09-01 12:45
#6

Jag var nyfiken på att utforska arkeologin och testa det nya "jobbet" frilansare så jag gjorde ett par nya simmar för det, Sinead Oconnor, som bosatte sig i Oasis Springs och Miriam Makeba som flyttade in i en lägenhet i San Myshuno.

Sineads stora intresse är arkeologi och hon träffade Argimiro Molina som är intresserad av att utforska djungeln så det kändes som ett perfekt par. Som en liten överraskning hade Argimiro med sig en son, Juan David.

Miriam jobbade på med sin modefotografering och blev riktigt duktig. Hon hann med att fylla år och bli vuxen. En dag när jag öppnade spelet efter en paus så var hon i Oasis Springs utanför Sineads hus så jag tänkte att då får hon väl hälsa på då. Väl därinne träffade hon Juan David som blivit ungdom och förälskelsen var ett faktum. Allt gick väldigt fort och Juan David flyttade hem till henne på en gång. Dom är väldigt lyckliga tillsammans och han har startat sin karriär inom idrott. Miriam har hunnit bli en åldring nu men dom är lika kära.

Det här var inte vad jag egentligen planerat men ibland så får man följa med på resan och spela med korten man får när man låter sina simmar ha fri vilja.

Annons:
Marbi
2019-09-01 14:25
#7

På äventyr i djungeln kan allt hända.

Marbi
2019-09-02 20:37
#8

Miriam dog och John David bestämde sig för att flytta tillbaka till Oasis Springs. Han kände sig ensam så han köpte en hund, är man hundälskare är man.

Sen kom Miriams ande på besök och JD bad henne att stanna. Får se hur det går. :)

Upp till toppen
Annons: