Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1005 ggr
Marbi
8/22/19, 9:01 PM

Min "regnbågs" mardröm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var bara tvungen att testa om jag skulle klara av det här och ha alla barnen kvar på slutet. Jag slumpade pappans namn och det blev Per Malm men sedan bestämde jag vad barnen skulle heta. Här har vi Maria (petig), Mikael (självständig), Mona (änglalik), Matilda (klängig), Mats (vild), Minna (charmör) och Morgan (larvig) tillsammans med pappa utanför huset där dom ska bo.

Annons:
Marbi
8/22/19, 9:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#1

Från början var allt rätt så gulligt. Barnen lekte och kramade varandra. Gick på utflykt utanför huset.

Marbi
8/22/19, 9:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Men sedan blev allt en enda röra och allt som kunde gå fel gick så klart fel. Ingen sov på natten, alla behövde duscha och kissa i stort sett samtidigt. Pappan var så uttröttad ibland att han bara föll ihop på golvet. Hälften ville inte äta när maten stod framme och sen hann den bli dålig. Jag hann inte ens med att ta bilder som jag ville.

Marbi
8/22/19, 9:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sen helt plötsligt så växte alla upp och såg ut som små änglar allihop. :) Här har vi dom från vänster: Morgan, Mikael, Mats, Minna, Maria, Mona och Matilda. Jag är så glad att det är över. 😴

Mitchika
8/22/19, 9:19 PM
#4

Hurra, du grejade det! Bra jobbat! 😃🥳

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Marbi
8/23/19, 9:43 AM
#5

Tack. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har så svårt att lämna familjer jag startat men jag vill inte försöka klara av 7 ungar längre. 🤔

Upp till toppen
Annons: