25. Övrigt

Nya upptäckter i The Sims-spelen

2019-08-25 15:34 #0 av: Mitchika

Även känt som "Saker jag inte visste om i The Sims"-tråden. Det är roligt med en sån tråd, där vi delar med oss om nya saker vi upptäcker i spelen medan vi spelar, oavsett om andra vet om det eller inte. Eller om det är allmänt känt. Syftet med tråden är att dela med oss av våra upplevelser i spelen. 

Alla spel är självklart tillåtna här, från huvudserien till spin-offs som Medeltiden och historier samt TV-spelsversionerna och mobilversionerna. Glad

Idag upptäckte jag att simmarna i The Sims 3 kommer med mat när dom blir bjudna på fest (födelsedagsfest) hemma hos någon. Det har jag inte varit med om tidigare och det är otroligt välkommet. Familjen slipper laga mat i flera dagar efter ett party. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2019-08-25 16:22 #1 av: Lia

Ja när jag inte orkar laga mat till hela familjen så anordnar jag fest, haha!

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2019-08-25 16:24 #2 av: Mitchika

#1 Briljant lösning ju, eller hur? Gapskrattar

Anmäl
2019-09-04 10:22 #3 av: Mitchika

Idag upptäckte jag att för 75 simdaler så kan simmar lära sig breakdancing på en allmän tomt med en sån här dansmatta. Skrattar

Rolig grej som jag helt missat förut. Rika från min senaste The Sims 2-legacy släpper loss i sin pyjamas. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.